Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko olisi kuninkaallisen sordiinon paikka?  (Luettu 528 kertaa)

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Kuvio oli tavallaan ennustettavissa, mutta nyt, kun siitä tuli taas kerran jokaisen lukijan todellisuutta, voisimme yhdessä pohtia onko tuo brittimonarkia kaiken vaivan ja hässäkän arvoinen. Itse olen joka tapauksessa täysin kyllästynyt Charlesin, Harryn, Meghanin, Edwardin jne, jne uutisointiin. Maailmalla tapahtuu paljon tärkeämpää ja surullisempaa. Varsinkin juuri tänä vuonna ("annus horribilis/annus terribilis"):

https://ilmarischepel.livejournal.com/21995.html

jeep

  • Vieras
Vs: Joko olisi kuninkaallisen sordiinon paikka?
Irlantilaista musiikkia. Lisa Hannigan - Fall: http://www.youtube.com/watch?v=cr3V6nvxW2k

                                                                     lauleskelee ::) niistä briteistä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Joko olisi kuninkaallisen sordiinon paikka?
mut eihän nuita ole mikään pakko seurata!   ite en tiijä yhtään harryn ja etvartin hommista...  eiks niistä joku lähteny aneriikkaan ..    kuka, en tiijä.     mutta hupsua ku nyt sarles joutuu rakentamaan uuten imakon.  ei enää riitä heinien kasvut ja töllien mallit..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26126
  • vastustan
Vs: Joko olisi kuninkaallisen sordiinon paikka?
mut eihän nuita ole mikään pakko seurata!   ite en tiijä yhtään harryn ja etvartin hommista...  eiks niistä joku lähteny aneriikkaan ..    kuka, en tiijä.     mutta hupsua ku nyt sarles joutuu rakentamaan uuten imakon.  ei enää riitä heinien kasvut ja töllien mallit..
aatteleppa mikä paperisota siinä on sarlesilla edessä kun sukupolvenvaihdosta pukkaa eoroopan suurimmalle tukien saajalle, vielä jos joutuu luomuun vaihtamaan apulannan hinnannuosun tähden... liekkö vielä noilla kruununperillisillä jottain etuoikeuksia että paikallisilta eemeleiltä joutuu nuoren viljelijän tukia ja starttirahoja piilotella :'( :'( :'( :'(

Viimeksi muokattu: 10.09.22 - klo:20:41 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mooses

  • Vieras
Vs: Joko olisi kuninkaallisen sordiinon paikka?
Kuvio oli tavallaan ennustettavissa, mutta nyt, kun siitä tuli taas kerran jokaisen lukijan todellisuutta, voisimme yhdessä pohtia onko tuo brittimonarkia kaiken vaivan ja hässäkän arvoinen. Itse olen joka tapauksessa täysin kyllästynyt Charlesin, Harryn, Meghanin, Edwardin jne, jne uutisointiin. Maailmalla tapahtuu paljon tärkeämpää ja surullisempaa. Varsinkin juuri tänä vuonna ("annus horribilis/annus terribilis"):

https://ilmarischepel.livejournal.com/21995.html



Tämä höönäötettävä kansa Ee kaekki oo höönäötettävijä vaan puolet  antaa viijä suommalaesija niin kun pässijä narussa Eu ja Nato se suommen päättäjiä taas vieTuallaaset uutiset b kun tuassaki linkissä näkkyy Net onHööälötettäville tärkkeitä Ee oikijati´onkelmat niitä kiinnosta Sanokaa mitäsanotta Naorattaa