Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sellainen ero  (Luettu 1885 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9774
Vs: Sellainen ero
Mulle kun ei ole selvinnyt miksi tuo ryssä saa täällä mongertaa yhä. Eikö tuo nyt olisi pitänyt teilata jo webbarin toimesta pihalle. Sen oon huomannut että kun jättä lukematta sen möngertämän paskan niin tämäkin sivusto on parempi paikka. Ei tartte yrittää lukea möngerrystä eikä tartte niihin kommentoida.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4726
Vs: Sellainen ero
Just näin, jättää lukematta.👍

mooses

  • Vieras
Vs: Sellainen ero
Mulle kun ei ole selvinnyt miksi tuo ryssä saa täällä mongertaa yhä. Eikö tuo nyt olisi pitänyt teilata jo webbarin toimesta pihalle. Sen oon huomannut että kun jättä lukematta sen möngertämän paskan niin tämäkin sivusto on parempi paikka. Ei tartte yrittää lukea möngerrystä eikä tartte niihin kommentoida.

Lyppssy ukko monkertaa paskaansa ja on ryssä Elä muitten monkerruksija lue Koeteppa olla lukematta jos pystyt Elä kuitenk kommentoe Veppari se päättää mitä tääällä kukajaki saa kirijotella Niin lyppssy ukko kun mooseski  Uski huvikses Eläkä revi pelihousujas Kun mooseksen kanssa paenii niin se kyssyy pelihousuja Usko huvikses Naorattaa

mooses

  • Vieras
Vs: Sellainen ero
Sellainen ero Suomessa ja Venäjällä on, että Suomessa Mooses ja syyllinen porskuttaa, mutta Venäjällä vain Mooses porskuttaisi ja syyllinen miettisi varmaan kirjoituksiaan vankilassa jotain 20 vuoden ajan.

Venäjällä on otettu käyttöön Stalinin ajan "suodatusleirit". Mooses taputtaa ryppyisiä käsiään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ven%C3%A4j%C3%A4n_suodatusleirit

mooses rekisteröityi 07.02.22.  Siis täysin Pietarin trollitehtaan tuote. Tuon tehtaan
agentit levittäytyneet kaikille julkisille keskustelu foorumeille. Ei normaali ihminen viestittele keskellä yötä jatkuvasti.
Ihmeellistä, että joku maksaa tommosesta heikkolaatuisesta paskasta mitä mooses kirjoittaa. Varmaan siksi Venäjällä kaikki meneekin päin helvettiä. Mooseshan kirjoitti, että hän joi töiden ohella kahteen pekkaan kolme pulloa väkeviä eikä tuntunut missään. Ei se kyllä mooseksen kirjoitusten sisältöön vaikuttanutkaan. Varmaan kirjoittaa kaikki ympärikännissä, kun mölinä on niin täynnä kirjoitusvirheitä.

Onkos se Syyllisestä ihmeellistä ja ihan outoa kun pääsette maksamaan natsien kaasu laskuva Noen net yhteiset asijat ja hyän kekeväesyys tuattaa tulosta kun ootte tualla epämääräsessä porukassa  Eu ja nNato ja teän pakotteet ja Kohta ootte kuitenki polovillaan ryssän eessää Sovassa ryssää vastaan ja kaasuki on kerijättävä natseille ryssältä Sano mitä sanot Kyllä Naorattaa

mooses

  • Vieras
Vs: Sellainen ero
Mulle kun ei ole selvinnyt miksi tuo ryssä saa täällä mongertaa yhä. Eikö tuo nyt olisi pitänyt teilata jo webbarin toimesta pihalle. Sen oon huomannut että kun jättä lukematta sen möngertämän paskan niin tämäkin sivusto on parempi paikka. Ei tartte yrittää lukea möngerrystä eikä tartte niihin kommentoida.

Maailmassa on monta ihmeelistä asijaa jotka  ee lyppssyukollr selevijä Ee sitte millää Lyppssy ukko se kirijottaa mielestään asijallista  asijaa mutta mooses ee Niinkö se menneeJospa se sinä lähtisit  täältä niin oes sulle helepompaa ja parempi olo kun muute oes  Naorattaa

Viimeksi muokattu: 12.07.22 - klo:21:48 kirjoittanut mooses