Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vahvan talouden tekijät.  (Luettu 3605 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Vahvan talouden tekijät.
Lainaus käyttäjältä: Terminator

Hauska nähdä vuoden päästä mitä mieltä paalinpyörittäjä on luomusta. Nimittäin jos luomutilojen määrä lisääntyy paljon, voi tukitaso tulla luomutiloilla yllätävästi alaspäin

Sitten vaan sorvataan uusi pykälä tuohon "pellot luomussa, karja taviksessa" systeemin  että  ensimmäisen  luomun 5-vuotiskauden jälkeen karja siirrettävä luomuun tai pukkaa samat säännöt kuin kasvipuolen luomussa = 30% alasta oltava myyntikasveja eli jotain muuta kuin nurmea.. Samalla saadaan loppumaan se jatkuva itkeminen siitä ettei luomuvalkuaista kotomaasta löydy..  ::). Hölmöä pitää luomukelpoista peltoa ikinurmella  >:(

Kierto on luomussa tärkeetä , typensitoja kasvit vois olla hyvästä tehossakin , kiinnostus on lisääntynyt .

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaikki tuet tulevat laskemaan, myös ne tundratuet. Nurmi ja mullit kasvaa luomuna hyvin. Lisävalkuaista ei lihantuotannossa tarvita ollenkaan, se vain rasvoittaa, hyvä säilörehu riittää.

Minulla kysymys on lähinnä kustannustenhallinnasta, isohko pinta-ala hoitaa sitten tulonmuodostuksen ;D

sorkkahessu

• Vieras
Kaikki tuet tulevat laskemaan, myös ne tundratuet. Nurmi ja mullit kasvaa luomuna hyvin. Lisävalkuaista ei lihantuotannossa tarvita ollenkaan, se vain rasvoittaa, hyvä säilörehu riittää.

Minulla kysymys on lähinnä kustannustenhallinnasta, isohko pinta-ala hoitaa sitten tulonmuodostuksen ;D

Eli tuet ovat sullekkin tärkeitä , ei oikeistolaisetkaan niitä mielellään pois anna .  :D ;)

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eli tuet ovat sullekkin tärkeitä , ei oikeistolaisetkaan niitä mielellään pois anna .  :D ;)
;D