Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Emäntää vailla?  (Luettu 25343 kertaa)

vestyttö

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Emäntää vailla?

Just nii. Thaimaalaiset on pahannäkösiä tosiaan nelikymppisenä. Entäs kun ne on 70v?? vielä ei niin vanhoja ole, mutta kohta ekat on jo 60v.
Ohoh!!
Ne hakee ulkomailta jotka ei kotimaista saa!

ps. en minäkään ruppee peräkammarinpoikia palvelee, ei se "yksi asia" niin tärkeetä oo, että lähtisin piiaksi jollekin maajussille. Nyt on oma talo ja oma lupa, mikä sen mukavampaa, eikös sepe nii ookkin?? :D :D

volvomies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Emäntää vailla?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi suomalaiset miehet eivät hae vaimoja itä-euroopasta (nyt en tarkoita venäjältä) On lyhyt matka käydä sukuloimassa, pääsee menemään omalla autolla Via Balticaa, halpalentoyhtiöt lentävät halvimmillaan 50 Euroa lippu jne.
Itä-euroopan naisissa ei ole tuota värivikaa niin kuin on Thai-naisissa ja jos nalli laukeaa ja tulee jälkikasvua, niin lapsetkin ovat valkoihoisia.
Tietysti on toinen jutta, jos suomi mies on täysi juoppo ja tyhjäntoimittaja, niin sittenhän ei ole muuta vaihtoehtoa kuin thai-tyttö tai jos hakee sellaista naista jolla ei ole omaa mielipidettä ja joka kulkee kaksi askelta miehen perässä
Minulla on vaimo Puolasta ja ihan tyytyväinen olen ollut, ei mitään valittamista. Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että jos pellonhinta nousee liikaa suomessa, niin ainahan voi myydä pellot suomesta ja ostaa se suurtila niillä rahoilla vaimon  kotimaasta, tätähän ei voi tehdä thai-naisten kanssa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Emäntää vailla?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi suomalaiset miehet eivät hae vaimoja itä-euroopasta (nyt en tarkoita venäjältä) On lyhyt matka käydä sukuloimassa, pääsee menemään omalla autolla Via Balticaa, halpalentoyhtiöt lentävät halvimmillaan 50 Euroa lippu jne.
Itä-euroopan naisissa ei ole tuota värivikaa niin kuin on Thai-naisissa ja jos nalli laukeaa ja tulee jälkikasvua, niin lapsetkin ovat valkoihoisia.
Tietysti on toinen jutta, jos suomi mies on täysi juoppo ja tyhjäntoimittaja, niin sittenhän ei ole muuta vaihtoehtoa kuin thai-tyttö tai jos hakee sellaista naista jolla ei ole omaa mielipidettä ja joka kulkee kaksi askelta miehen perässä
Minulla on vaimo Puolasta ja ihan tyytyväinen olen ollut, ei mitään valittamista. Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että jos pellonhinta nousee liikaa suomessa, niin ainahan voi myydä pellot suomesta ja ostaa se suurtila niillä rahoilla vaimon  kotimaasta, tätähän ei voi tehdä thai-naisten kanssa.
Ihan oikein. Oikeastaan aika monta vaihtoehtoa on mistä emäntää lähtee etsimään jos suomalainen ei miellytä tai sopivaa ei löydy. Tärkeintä on että on itse tyytyväinen ja onnellinen ja että nainenkin on. Tämä on kuulkaas aika monen suomineitokaisen kanssa mahdotonta. Monesti olisi syytä tehdä ratkaisu ja jättää sen suomineidon onnellistaminen jollekin toiselle kun ei se itteltä onnistu. :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 19.04.09 - klo:09:51 kirjoittanut rene

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Emäntää vailla?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi suomalaiset miehet eivät hae vaimoja itä-euroopasta
<<<http://www.bride.ru/...Täältä löytyypi oikeita Donin kasakkojen jälkeläisiä..Harvinaislaatuisia yksilöitä..Vaaleat hiukset ja tummat silmät... :o ;) :D ::)

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Emäntää vailla?
Kyllähän Suomalainen nainen on maailman paras nainen Suomalaiselle miehelle, halpatuonti on aina halpatuontia.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Emäntää vailla?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi suomalaiset miehet eivät hae vaimoja itä-euroopasta
<<<http://www.bride.ru/...Täältä löytyypi oikeita Donin kasakkojen jälkeläisiä..Harvinaislaatuisia yksilöitä..Vaaleat hiukset ja tummat silmät... :o ;) :D ::)

***Upeita, koulutettuja naisia. Miten käy suomalaisen äijän kun ryssän mammalle arki aukenee??
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Emäntää vailla?
Ei maa eikä valuutta saa ratkaista avioliittoa . Romanovit oli sukua keskenään ja sairasta sakkia kuulemma . Kiinalaiset levitti porukkaa joskus aikoja sitten ympärimaapalloa . Onnistuisko sama meiltä suomalaisilta  ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
Juuri noin...
Kyllähän Suomalainen nainen on maailman paras nainen Suomalaiselle miehelle, halpatuonti on aina halpatuontia.

Niinpä  ;D :D :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Juuri noin...

Niinpä  ;D :D :)
[/quote]

***Auliksen on pakko olla tuota mieltä. Madamen rystyset on sen verta pelottavat.  ;D
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Juuri noin...

Niinpä  ;D :D :)

***Auliksen on pakko olla tuota mieltä. Madamen rystyset on sen verta pelottavat.  ;D
[/quote]

Tukka pystyssä ja kusi sukassa kirjoittaa Aulis .  ;)

KT

  • Vieras
Vs: Emäntää vailla?
Yksi vanhapoika kävi  muijan thaimaasta ja nykyään isäntä viljelee tilaa yksinään ja muija "opiskelee" tampereella.

Aulis Anttila

  • Vieras
Väite...

Niinpä  ;D :D :)

***Auliksen on pakko olla tuota mieltä. Madamen rystyset on sen verta pelottavat.  ;D
[/quote]

En kumoa tuota... ihan kokonaan  :P ::) ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Emäntää vailla?
Yksi vanhapoika kävi  muijan thaimaasta ja nykyään isäntä viljelee tilaa yksinään ja muija "opiskelee" tampereella.

Onko se jokin ongelma, hakee uuden ????
Kyllä tänne muijia mahtuu ....

MacRanch

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: Emäntää vailla?
Joo, kyllä tyttöjä maalta viä on ja ps. nekin saattaa olla sinkkunaisia, tulevia tilanomistajia ;). Itse uskon vielä kotimaisen elovenamiehen maalta löytäväni, mutta sallin silti miesten vaimonhakumatkat thaikkulaan. Kukin taplatkoon tyylillään, mut jos niitä tauteja ette sit levittäis tääl eteenpäin, kiitos.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Emäntää vailla?
Joo, kyllä tyttöjä maalta viä on ja ps. nekin saattaa olla sinkkunaisia, tulevia tilanomistajia ;). Itse uskon vielä kotimaisen elovenamiehen maalta löytäväni, mutta sallin silti miesten vaimonhakumatkat thaikkulaan. Kukin taplatkoon tyylillään, mut jos niitä tauteja ette sit levittäis tääl eteenpäin, kiitos.

Jooo, lasten taudit on tulirokko, tuhkarokko ja tippuri ....
Yleensä kun ne kerran sairastaa, niin ei sairasta toiste.