Näin muistelin että sulla oli tällainen ongelma. Toi mun konehan on se City-linkku, 6400 pohjainen. Voi ollakin vähän isompi remontti kun siinä kytkimen päällä on hydrauliikkalohko ja ”muutama” letku. Enpä taida itse koskea, korkeintaan pesen ja ajan johonkin korjaamolle. Toivottavasti saa ajan pajalle nopeasti kun kohta pitäisi lantapattereita tuolla pelloilla tonkia.
Jospa löytyisi sille pellinpalalle paikka mikä joskus, pari tuhatta tuntia sitten tippui sieltä polkimen yläosasta. Eikö sullakin ollut sellainen pellinpala lattialla?
Joo oli. Tai se jäi aluksi jotenkin sinne polkuusen alle jumiin ja piti rassata irti, että kytkin poljin painui pohjaan. Kauan se kytkin oli vänkärin penkin alla irrallaan säilytyksessä, kun näytti että ei sitä vaan saa sinne hitsattua paikoilleen. Luulen että se irtosi sen takia että poljin piti aina lipsauttaa että poljin nousi ylös saakka. Huolto suurensi alkuperäistä luukkua ja sai sen sinne hitsattua paikoilleen. Nyt en edes uskalla katsoa onko se pysynyt. Sen kytkimen tarve ei kyllä ikinä edes selvinnyt mulle. Ei vaikka se on istutettu takaisin, niin ei muutosta toiminnassa. Mutta enää ei tarvitse isovarpaalla poljinta nostaa eikä huomata , ettö se perhana on jäänyt taas puolimatkaan. Siis sen sylinterin vaihdon jälkeen, olis vaan pitänyt tajuta se heti vaihdattaa.