Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Poltto-öljy 1,49x €  (Luettu 24184 kertaa)

farmeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 246
  • "Maatalous on mukava harrastus mutta pirun kallis"
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
Onko muuten porukalla näkynyt polttoöljyautoa? Itse kohta kolmatta viikkoa sitten tilasin eikä ole paljoa näkynyt.

Tilasit vissiin paljon, kun on kumminkin käynyt, muttei tarpeeksi. Jos oikein ymmärsin. Mä tilaan aina niin vähän kerralla että riittää öljyautolla yksi käynti, eli näkyy vaan vähän kun toimittaa, eli kerran
Ei ole näkynyt autoa ollenkaan, ei ole tilattu kuin kevään tarpeet. Sama homma muillakin kyläläisillä kenen kanssa on asiasta puhuttu. Ilmeisen pitkikisi ovat toimitukset venyneet.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5134
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
Tilasin sodan alkamispäivänä. Tuli n. 10pv - 2 viikkoa siitä..
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4391
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
Onko muuten porukalla näkynyt polttoöljyautoa? Itse kohta kolmatta viikkoa sitten tilasin eikä ole paljoa näkynyt.

2 viikkoa tilauksesta meni täällä.

SM

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
Kuukaus menny eikä vielä näy. Sen verran tarkistin että tilaus on voimassa ja hinta se mikä sovittiin. On kuulemma lämpölaitoksille isoja toimituksia ja siksi kestää. No ei tässä vielä hoppua pellolle ole.

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1457
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
1,72 oli verollinen talvilaadun mpö kun tänään lirun tilasin.Viime yönä oli noussut ja uusi nousu on huomenna tai ylihuomenna. No edellisen kerran täyttö oli 0,65 € /litra....toukokuu 2020 . Lantmannenin omistaja meinas että tulee tällä viikolla,oma rekka millä ajavat.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65287
Vs: Poltto-öljy 1,49x €
lievää hinnan nousua mut pensa sentäs tullu jo alaspäin..