Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko kepu edelleen venäjän käsikassara maassamme.  (Luettu 1294 kertaa)

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Lenin ja Seppo.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Ei kaikki keput onneksi vastusta NATO jäsenyyttä. Vain nämä maito uskovaiset.
Minä olen maitouskovainen eli uskon maitoon maidontuottajana. Naton kannattaja olen myös eli valettahan Sepeltä taas pääsi ulos.

En todellakaan ikinä usko, että Sepe on Naton kannattaja. Pelkkää putlerimaista valehtelua häneltä. Sepehän tekee parhaansa kansallisen epäsovun lietsomiseksi ja kotimaisen elintarviketuotannon alasajamiseksi.

Ikinä ei kannata Sepeen ja sepefaktoihin luottaa. Antidesantti ja Pete tekevät arvokasta työtä paljastamalla Sepen todellisen tarkoitusperän kaiken teeskentelyn alta. >:( >:(
                                          ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4105
Ei kaikki keput onneksi vastusta NATO jäsenyyttä. Vain nämä maito uskovaiset.
Minä olen maitouskovainen eli uskon maitoon maidontuottajana. Naton kannattaja olen myös eli valettahan Sepeltä taas pääsi ulos.

En todellakaan ikinä usko, että Sepe on Naton kannattaja. Pelkkää putlerimaista valehtelua häneltä. Sepehän tekee parhaansa kansallisen epäsovun lietsomiseksi ja kotimaisen elintarviketuotannon alasajamiseksi.

Ikinä ei kannata Sepeen ja sepefaktoihin luottaa. Antidesantti ja Pete tekevät arvokasta työtä paljastamalla Sepen todellisen tarkoitusperän kaiken teeskentelyn alta. >:( >:(
                                          ;D ;D ;D

,,de Citonni on suuri ruotsalaisten ystävä. Niin minäkin. Arlan Kadet maistuu.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Sinä olet vieläkin suurempi Venäjän ystävä.

 Pikkupioneeri. Komukka jo kolmannessa polvessa. 😎