Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei katsokaa, olen neekkuri.  (Luettu 1145 kertaa)

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Hei katsokaa, olen neekkuri.
Nyt kun näitä olumpialaisia tulee ja välillä tulee tojotan mainos jostain syvällisestä ajatuksesta, pistää silmään antirasistisekti blm vouhotukseksi tarkoitettu neekkerin naama. Kuten joku jossain tiedotusvälineessä kirjoittikin, myös tästäkin antirasistisesta kiintiövilautuksesta muodostuu todellisuudessa täysin rasistinen tempaus.

Missä ovat ne muut ihmisryhmät, joita maailmassa on?

https://www.youtube.com/watch?v=pIVLAmH_9lg
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7586
  • Never Trust a Hippy
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Taisit päättää, ettet osta ikinä Toyotaa edes käytettynä. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2342
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Valkoinen lihaasyövä mopohenkilö on ehkä herkin lumihiutale maailmassa. Heti Sanna Ukkolan jälkeen...  ;D

"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Valkoinen lihaasyövä mopohenkilö on ehkä herkin lumihiutale maailmassa. Heti Sanna Ukkolan jälkeen...  ;D
Kyllähän tumma naama lätkämaila kädessä on kaukaa haetumpi kuin valkoinen kestävyysjuoksun palkintopallilla :o
pessimisti ei pety!

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2330
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Valkoinen lihaasyövä mopohenkilö on ehkä herkin lumihiutale maailmassa. Heti Sanna Ukkolan jälkeen...  ;D

Ketkä pitää itseäään niin erinomaisina, jotta eivät kelpuuta joukkoonsa kuin vain ne, jotka on kaikin tavoin muita parempia ihmisiä?
ilmankos tavalliset talliaiset ei  näitä viitsi äänestää, puhumattakaan siitä että lähtisivät puolueaktiiveiksi, kun saattaa käydä niin että jos ei osaa puhua ja ajatella täysin oikeaoppisesti, niin tulee potkut puolueesta.

Vastaus: vihreät, nuo ylimieliset paskiaiset. Myöntävät itsekin ylimielisyytensä.







Viimeksi muokattu: 06.02.22 - klo:16:11 kirjoittanut Rakkine

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Knapit kauluksessa ei riittänyt, kun Whoopi Goldberg kertoi oman mielipiteensä holokaustin touhuista. Vaikka periaatteellisesti Goldberg oli pohjimmiltaan oikeassa omassa heitossaan, ei edes sukupuoli ja ihonväri pystynyt pelastamaan häntä. Eiköhän se maailman arvojärjestys tullut hänellekin selväksi.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/96e5377a-049e-461b-8a59-8e2011be42f7

Tuossa tojotankin videossa antirasismin syvin olemus tulee hyvin esille. Tojotan alkuperäistä tarkoitusta on mahdotonta sanoa, mutta kyllä siinä aivan selvästi korostettiin etenkin african american -tyyppistä, laihalla seoksella käynyttä ihmistä. Tällainen selvä korostus voidaan tulkita vielä rasistisemmaksi kuin se, jos tummaa ihonväriä ei olisi ollut ollenkaan mukana.

Noissa lumikisoissa mustan ihonvärin määrä on kuitenkin aika pieni, verrattuna näihin juoksuratamittelöihin. Että jos mentäisiin ihan vaan arkimeiningillä, eikä vääristeltäisi todellisuutta. No, nämä kaikki vouhotusliikkeet toki  perustuvat totuuden vääristelyyn, niin miksei sitä sitten mentäisi virran mukana.

Mutta kyllä nyt jo vuosikymmeniä suunniteltu uusi tojota taisi jäädä kaupan hyllylle.  ;D ;D ;D
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2330
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Knapit kauluksessa ei riittänyt, kun Whoopi Goldberg kertoi oman mielipiteensä holokaustin touhuista. Vaikka periaatteellisesti Goldberg oli pohjimmiltaan oikeassa omassa heitossaan, ei edes sukupuoli ja ihonväri pystynyt pelastamaan häntä. Eiköhän se maailman arvojärjestys tullut hänellekin selväksi.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/96e5377a-049e-461b-8a59-8e2011be42f7

Tuossa tojotankin videossa antirasismin syvin olemus tulee hyvin esille. Tojotan alkuperäistä tarkoitusta on mahdotonta sanoa, mutta kyllä siinä aivan selvästi korostettiin etenkin african american -tyyppistä, laihalla seoksella käynyttä ihmistä. Tällainen selvä korostus voidaan tulkita vielä rasistisemmaksi kuin se, jos tummaa ihonväriä ei olisi ollut ollenkaan mukana.

Noissa lumikisoissa mustan ihonvärin määrä on kuitenkin aika pieni, verrattuna näihin juoksuratamittelöihin. Että jos mentäisiin ihan vaan arkimeiningillä, eikä vääristeltäisi todellisuutta. No, nämä kaikki vouhotusliikkeet toki  perustuvat totuuden vääristelyyn, niin miksei sitä sitten mentäisi virran mukana.

Mutta kyllä nyt jo vuosikymmeniä suunniteltu uusi tojota taisi jäädä kaupan hyllylle.  ;D ;D ;D

Nämä monenlaiset kohut, mitkä syntyy näistä sanomisista, niin oikeasti se menee niin, että ihminen oikeasti, vaistomaisesti sanoo mitä hän OIKEASTI ajattelee, mutta kun tulee sanomisista kohu, niin pahoitellaan ja pyydellään anteeksi. Ihan  vain sen takia, kun tulee potkut tai muita seurauksia. Kyllä se Fatim Diarrakin IHAN OIKEASTI ajattelee maalaisista, niin kuin ensin sanoi, mutta pahoitteli vain, koska paska osui tuulettimeen ja pelikaani lensi turbiiniin.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Nyt kun näitä olumpialaisia tulee ja välillä tulee tojotan mainos jostain syvällisestä ajatuksesta, pistää silmään antirasistisekti blm vouhotukseksi tarkoitettu neekkerin naama.

Täsä uoppelmanne kuulee tästä mopedmiehen alotuksesta...    🎅

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7586
  • Never Trust a Hippy
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Toyota olisi voinut tehdä myös Grant Fuhrit. Eli jos joku olisi valittanut, että missä jääkiekkokaukalon musta mies on, niin Toyota olisi kertonut, että maalissa maskin takana, kuten 80-luvun Edmonton Oilersin sankarimaalivahti Grant Fuhr.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Hei katsokaa, olen neekkuri.
Toyota olisi voinut tehdä myös Grant Fuhrit. Eli jos joku olisi valittanut, että missä jääkiekkokaukalon musta mies on, niin Toyota olisi kertonut, että maalissa maskin takana, kuten 80-luvun Edmonton Oilersin sankarimaalivahti Grant Fuhr.



Fuhrilla olisi hipiän puolesta mahdollisuus suureen änkyröintiin, koska suurimmassa äänessä ovat nämä maitokahvimestarit. Harvemmin nämä todelliset piki-pantterit ovat äänessä mistään. Tractorpullingissakin yön timo vaihtui vähin äänin hot hunteriksi.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.