Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sssssuuuuprpp  (Luettu 4736 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sssssuuuuprpp
surullisen kuulusa 2,2 tieseli
Tää lienee se, jossa lohko on tehtaalla koneistettu vinoon - kansipahvi porsii helposti.  Kannen oikominen ei auta, kun vika on alempana.
Sitä ei tarina kerro .
Hovikorjaaja kertoi. Tuo ostelee korjaamoasiakkaiden 'romuja' ja laittaa joutoaikoina niitä kuntoon. Aika yleistä bisnestä korjaamoalalla.Tuo joutui purkamaan 2.2:n kahteen kertaan, kun ongelma valkeni. Kyllä koneistamo saa lohkonkin suoraksi.

Juu , saa . Melko kallis projekti .
Toyotan moottorit kestää melko kauan joten toi Rav taitaa olla maanantai kappaleita .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Sssssuuuuprpp
Ainakin 70- 80-luvun Toyotat oli ihan susia koneeltaan. En tiedä millaisia muut merkit oli noihin aikaan , kait ihan yhtä paskoja. Toki ainakin öljyt on parantuneet  noista ajoista, joten varmaan sitten siinä samalla koneiden kestävyyskin. Itte oon toivottavasti omat Toyotani jo omistanut. Niitä ehtikin olemaan enemmän kuin ensimmäinen ja viimeinen mutta vähemmän kuin Hondia  ;)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Sssssuuuuprpp
Ainakin 70- 80-luvun Toyotat oli ihan susia koneeltaan. En tiedä millaisia muut merkit oli noihin aikaan , kait ihan yhtä paskoja. Toki ainakin öljyt on parantuneet  noista ajoista, joten varmaan sitten siinä samalla koneiden kestävyyskin. Itte oon toivottavasti omat Toyotani jo omistanut. Niitä ehtikin olemaan enemmän kuin ensimmäinen ja viimeinen mutta vähemmän kuin Hondia  ;)

Ei ne kai kaikki. Tutulla oli 70-luvulla taksina Crown (MS65?) ja kaikki muu siitä lopulta lahosi mutta dieselkone ja voimansiirto jäivät kai ehjänä jäljelle. En tiedä paljonko sillä tarkalleen ajoi mutta voin sanoa että paljon... Jotenkin hassu fiilis siinä kun istui suurin piirtein persus maassa ja kojelaudan yläreuna oli lyhyelle istujalle kovin korkealla.  Saattoi olla penkin jousetkin vähän kuoleentunet, kuten muutkin jouset. Oli loppuaikoina jo vähän low rider.

Muuten joulumieltä kaikille, tasapuolisesti :-)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sssssuuuuprpp
Ainakin 70- 80-luvun Toyotat oli ihan susia koneeltaan. En tiedä millaisia muut merkit oli noihin aikaan , kait ihan yhtä paskoja. Toki ainakin öljyt on parantuneet  noista ajoista, joten varmaan sitten siinä samalla koneiden kestävyyskin. Itte oon toivottavasti omat Toyotani jo omistanut. Niitä ehtikin olemaan enemmän kuin ensimmäinen ja viimeinen mutta vähemmän kuin Hondia  ;)

Jaa oli vai . Pienet Corollan koneissa saattoi olla ongelmia jotka parani aikaa myöten . Toyota Corona Markkien koneet kesti melkein mitä vain samoin muidenkin koneiden moottorit .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .