Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tavis cetop > pwmmäksi  (Luettu 1270 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
tavis cetop > pwmmäksi
Niin toi hakki 400, suurin  häiritsevä tekijä, tai on siinä toinenkin, mutta ensin , ollankseen kasari, sähkö ohjatut cetopit isäntälinjan Suomi tekeleessä. Se on hienoa se. Mutta valtava tuotto ja nopee rullasyöttö, on/off. Saman jutun kirjoittanut muuallakin mutta harva joka oikeesti tietää ei vaivaudu.

https://www.salhydro.fi/files/products/Datasheet_EL6_ha9150_EN_04.pdf

Toi ja rullan, semmonen rulla joka nyt joka nyky kaivurissa on siihen rinnakain, Rinnakain ku se auto syöttö jua mitta nyt kuitenkin toimii on/off, sillä propolla rinnakain korjaukset hitaasti.

Cetopin kai pitää kans päivitää, mutta olisko se niinkin yksikertaist saada hidas ajo tolla likin pulikalla ja rullasta signaalia? Vai mikä boksia vielä?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: tavis cetop > pwmmäksi
Eiköhän cetop toimi proponakin?
Soita Salhydro, Mika Salminen, eiköhän tiedä mitä tarvitset ;)
pessimisti ei pety!

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Vs: tavis cetop > pwmmäksi
Voin mä soitaa salmiselle, kun ne palikat, kunhan tietää mitä tarvii, sais aika paljon halvemalla, ehkä, kun ne. Olen firman juttuja vaikka mitä, mutta kun näkee mitä maksaa, en ite käy omia juttuja juuri siellä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: tavis cetop > pwmmäksi
Voin mä soitaa salmiselle, kun ne palikat, kunhan tietää mitä tarvii, sais aika paljon halvemalla, ehkä, kun ne. Olen firman juttuja vaikka mitä, mutta kun näkee mitä maksaa, en ite käy omia juttuja juuri siellä.
En tuosta paljon ymmärtänyt, mutta joskus vaan pitää tiedostakin maksaa.
pessimisti ei pety!