Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maajussille maisteri.  (Luettu 903 kertaa)

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Maajussille maisteri.
Kepu uuteen nousuun aiheella yliopisto joka kylään.
 

PelleH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 992
Vs: Maajussille maisteri.
Todellinen uuninpankkopoika ei vähästä hätkähdä,ei lähde vaikka tultais hakemaan :P

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2326
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Maajussille maisteri.
Mitähän ne yliopistoissa koulutetut naiset maaseudulla tekisi? Akateeminen koulutus menee hukkaan lehmien lypsyssä, eikä koulutusta vastaavaa työtä maaseudun pikkupaikkakunnilta löydy. No ainahan voi toki huristella sähköautolla töihin lähimpään kaupunkiin, jos tykkää autolla ajella pitkiä matkoja.

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1077
Vs: Maajussille maisteri.
Homma pitäisi mennä niin, että korkeakoulupaikkakunta itse kustantaa korkeakoulun ylläpitoa sen verran kuin paikkakunnan katsotaan siitä hyötyvän. Nythän korkeakoulut tuovat ansaitsematonta tuloa sijaintipaikkakunnilleen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Maajussille maisteri.
Homma pitäisi mennä niin, että korkeakoulupaikkakunta itse kustantaa korkeakoulun ylläpitoa sen verran kuin paikkakunnan katsotaan siitä hyötyvän. Nythän korkeakoulut tuovat ansaitsematonta tuloa sijaintipaikkakunnilleen.
eiköös oppilaan mukana tule rahatukku valtiolta, ongelmahan on ollu se että rahan takia kaikki nistit ja narkit on otettu  pidetty koulussa vuodesta toiseen ja annettu jopa jonkinlainen todistuskin kouraan :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Maajussille maisteri.
eikös nykyään melkein kaikki teoreettinen työ tehä koneilla ja sehän onnaa etänä,  eikä tartte asustaa pelkästään petonihelvetissä?  niin pankki kuin vakuutustoimikin toimii jo sähköllä..   ja mooooooni muu.

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Vs: Maajussille maisteri.
eikös nykyään melkein kaikki teoreettinen työ tehä koneilla ja sehän onnaa etänä,  eikä tartte asustaa pelkästään petonihelvetissä?  niin pankki kuin vakuutustoimikin toimii jo sähköllä..   ja mooooooni muu.

Voisit perustaa vakuutustoimiston sinne mäjelle. Toimis ilman tukiaisia.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Maajussille maisteri.
Toimisiko ilman keijupuutarhaa ja Pyhäjärven sianpaskalta maistuvia muikkuja?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12106
Vs: Maajussille maisteri.
Mä olin uimamaisteri jo alle 15-vuotiaana. Siis lähes lapsinero.  ;D