Otanta tuntuu tutkimuksessasi olevan laaja sekä aukoton.
Ei yksi pääsky kesää tee ja niin edelleen.
Myöskään automiesten jutuilla ei ole totuuden kanssa paljon tekoa.
Itsellä ei ole suoria kytköksiä ko.merkkiin.
Toinen suuri moottorinvalmistaja on maksanut palkan jo pitkään.
Kaikki ihmisen tekemä hajoaa ennemmin tai myöhemmin,"ikuisilla" koneilla vuosien takaa muisteltuna ajettiin harmittomasti.
Esim.ensimmäiset perävaunut kuorma-autojen perässä teettivät konehomman 100 000km välein.
Nyt näillä uusilla kertakäyttöisillä humpuukikoneilla ajetaan helposti yli puolitoista miljoonaa eikä tarvitse tehdä vastaavaa remonttia.
Tuosta sinun jumaloimasta moottorimerkistä löytyy myös kaikenlaista kokemusta,varsinkin ka-kaluston puolella kestämisestä.
Maitsikkakuskin kanssa kerran juttelin. Oli pyörähtänyt autoon 1 miljoona km reippaassa kolmessa vuodessa. Eikä aukaistu moottoria eikä vaihteistoa. Sano et ennen vanhaan sanottiin et kone oli hyvä jos sillä kesti ajaa yli 100 000 kys. remppoja.
Aika kultaa muistot. Oma isäukko aina muistelee miten ennen kesti koneet tms. Mut ei muista et ajomääräkin oli jonkin verran pienempi...