Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minä vaan kysyn.  (Luettu 2444 kertaa)

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Minä vaan kysyn.
Eiköhän mennä jo asiaan. Sorkalla saattaa olla ovela juoni. Luodaan tietynlaisia meemejä esim. satoja solenoideja. Sitten tilataan kiinasta solenoideja miljoonia kappaleita, joihin kaiverretaan "satoja solenoideja" ja myydään niitä globaalisti verkkokaupoissa kalliilla hinnalla. Tässä voi olla kysymys suurista bisneksistä. Kun nyt on näitä dimitri kuulee ja hitler kuulee, niin jostain tällaisesta suuresta kohautuksesta voi vielä olla kyse.

Jospa sorkka on menossa mukaan politiikkaan.

 Keksitääs hänelle vaalislogani..

"Satojen solenoidien sorkkis eduskuntaan!"

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Minä vaan kysyn.
Eiköhän mennä jo asiaan. Sorkalla saattaa olla ovela juoni. Luodaan tietynlaisia meemejä esim. satoja solenoideja. Sitten tilataan kiinasta solenoideja miljoonia kappaleita, joihin kaiverretaan "satoja solenoideja" ja myydään niitä globaalisti verkkokaupoissa kalliilla hinnalla. Tässä voi olla kysymys suurista bisneksistä. Kun nyt on näitä dimitri kuulee ja hitler kuulee, niin jostain tällaisesta suuresta kohautuksesta voi vielä olla kyse.

Jospa sorkka on menossa mukaan politiikkaan.

 Keksitääs hänelle vaalislogani..

"Satojen solenoidien sorkkis eduskuntaan!"

Niitä verkkokauppoja riittää .

Näkee sen täällä miten politiikkaa sekoittaa pän etenkin pohjoisessa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Minä vaan kysyn.
Pakettiautot ovat monesti huolto tai  ja asennus hommista.     Ei onnistu  sähkövetoisena,   kun tulee niihinkin patterit.   Samalla painolla saa agrekaatin Täytyy laittaa agrekaatti peräkärryyn, sieltä kaapelilla sähkö.   Kun  voimakone peräkärryssä, siellä sitä voi käyttää löpöllä. Sitä odotellessa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Minä vaan kysyn.
Pakettiautot ovat monesti huolto tai  ja asennus hommista.     Ei onnistu  sähkövetoisena,   kun tulee niihinkin patterit.   Samalla painolla saa agrekaatin Täytyy laittaa agrekaatti peräkärryyn, sieltä kaapelilla sähkö.   Kun  voimakone peräkärryssä, siellä sitä voi käyttää löpöllä. Sitä odotellessa.

https://www.fiatprofessional.fi/model/ducato-electric/?utm_source=google&utm_medium=search&utm_campaign=FiatProfessional_fin_2020_always-on_ducato-electric_consideration_search_google_cpc_r1

Alkuvaiheessa vielä ja Ranskalainen  eli en ihan heti sekoais tuohon .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19941
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Minä vaan kysyn.
Kyllä pääkaupunkiseudulle on lisääntyvässä tahdissa alkanut tulla latauspisteiden verkkoa kaduille. Työpaikoilla tehdään kilvan latauspisteitä. Jos käyttää autoa työssä, on siis tämä työpaikkalataamisen mahdollisuus mukana, merkittävä osa autokannasta on työpaikaparkissa, ja työajan ulkopuolella ympäryskuntien latauspisteissä lataamassa myös.  Koska latausta voi tehdä myös muualla kuin metrin päässä pisteestä, tilapäislataaminen saattaa olla määräänsä toimivampi ratkaisu, myös asukaspysäköinnin parkkihalleihin tulee melkoinen osa paikoista toimimaan latauspisteinä. En ole kuullut, että sähköautoilta olisi sähkö  loppumassa.

Itsellä ei ole sähköautoa, mutta  jos kansa haluaa tehdä matkansa akkuporakoneen päällä istuen, niin sitten on niin.

Toisaalta, jossakin vaiheessa nykyinen sähköautoilun verotuki vähenee, koska kohta ei ole enää fossiilisia polttoaineita verotettavaksi asti. 2029 mennessä vähenee autoilun nykyisten haittaverojen tuotto noin 1,7 miljardilla /1/. Sekin aukko on jotenkin paikattava.

-SS-

/1/ https://www.talouselama.fi/uutiset/kuinka-paljon-autoilua-voi-enaa-verottaa-kun-paastot-vahenevat-kylla-sen-pitaa-nakya-lompakossa/1f36aa8b-5ac9-4ad2-9e9c-b63b5cf354e3