Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Mitä vikaa meissä muka on", Ilmari Janovitsh?  (Luettu 756 kertaa)

Pienviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Eletään 1990-luvun viimeisiä vuosia ja suoritan Joensuusta käsin maatalouskonsulttitehtävän Kenozeron komeassa kansallispuistossa: erään isomman projektin alaurakkana pitää neuvoa miten mansikkaa viljellään. Näin turvattaisiin kylän asukkaille mahdollinen sivuelinkeino, kun pääsevät myymään mansikoita kansallispuiston pietarilaisille ja moskovalaisille kävijöille.

Olen yksin liikkeellä ja minulle on tarjottu mukava huone isossa puurakennuksessa, joka kantaa "Кенозерский национальный парк визит центр"-nimeä. Luontokeskus siis, kansallispuiston kävijöille. Siihen aikaan puiston päärakennus näytti tällaiselta:

https://ilmarischepel.livejournal.com/18812.html

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3498
Kyllä siellä itärajan takana paljon on näitä iso venäläisiä.
Nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että Putin tekee venäjästä Kiinan siirtomaan.
Kiina on suurin hyötyjä tästä Ukrainan sodasta. Siis jos ymmärtää pitää näppinsä erossa.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Eletään 1990-luvun viimeisiä vuosia ja suoritan Joensuusta käsin maatalouskonsulttitehtävän Kenozeron komeassa kansallispuistossa: erään isomman projektin alaurakkana pitää neuvoa miten mansikkaa viljellään. Näin turvattaisiin kylän asukkaille mahdollinen sivuelinkeino, kun pääsevät myymään mansikoita kansallispuiston pietarilaisille ja moskovalaisille kävijöille.

Olen yksin liikkeellä ja minulle on tarjottu mukava huone isossa puurakennuksessa, joka kantaa "Кенозерский национальный парк визит центр"-nimeä. Luontokeskus siis, kansallispuiston kävijöille. Siihen aikaan puiston päärakennus näytti tällaiselta:

https://ilmarischepel.livejournal.com/18812.html
Olisit kertonut heille, että ennen Venäjää kuuluimme Ruotsiin.  Siitä huolimatta Ruotsi ei ole uhkaillut meitä aseilla, ellemme liity takaisin.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3498
Ei ole ensimmäinen kerta, kun ruotsalaiset, suomalaiset, ukrainalaiset kasakat ovat taistelleet yhdessä Venäjään vastaan. Pultavalla sitä kokeiltiin. Oli silloin vaan lännellä niin huono johto. Pakeni Turkkiin.

Viimeksi muokattu: 14.03.22 - klo:15:28 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Mietin vaan, että...

  • Vieras
On on... Oikein jännä juttu on.

Hirmu jännä.

 Voi jukra kun osaakin olla.


 Jännä.

Pienviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Ja vieläpä Jaakko Lassilan sanoin: "Tosi on!". Eikö olekin jännää?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Mikäs syy Napoleonilla oli kuljeskella ympäriinsä rähisemässä ? Aika pitkäaikainen kansanperinne joka tapauksessa.