Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koronarokote  (Luettu 6524 kertaa)

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Koronarokote
Tänään tuohon on lisätty kunniakansalaiset Helsingistä ja Turusta:

Ylipainoiset ja opettajat saattavat saada koronarokotteen ennen muita https://yle.fi/uutiset/3-11859003

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19959
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Koronarokote
Tänään tuohon on lisätty kunniakansalaiset Helsingistä ja Turusta:

Ylipainoiset ja opettajat saattavat saada koronarokotteen ennen muita https://yle.fi/uutiset/3-11859003

Näin kun oikeasti mietit, mitä uutisessa sanottiin, niin mamuöyhöthän tässä joutuvat pettymään !

Nyt sitten tämä minun kettuilu ei ole enää mitään hörhöilyä: kas kun päättäjät ja virkamiehet kuuntelevat meikäläisen puheita kovinkin tarkasti !

Ylipainoisilla siis BMI 25 -30, lihavilla 30 - 40, sairaalloisen lihavilla BMI 40 (he saavat valmiiksi jo nyt riskiryhmäluokituksen kärkipaikan)  Ja koska ikäporrastus säilyy, eipä parikymppisten kikkarapäiden armeija vielä pitkään mitään piikkiä saa. Ja niissähän muutenkin on luonnonrokote parin viikon päässä veressä jo kaikilla.

Kyllä tuli hurjaa huutoa eri lehtien palstoilla, että nollaitsekontrollillako varustetut laiskat läskit vievät rokotteet  muiden nenän edestä ! Tosi toksista keskustelua oli vähän aikaa tuolla, kun mamuöyhääjät tajusivat, että se alueellinen pääkaupunkiseudun suosiminen ei tarkoitakaan nuorten mutiaisten rokottamista kärjessä, vaan 58-vuotiaiden pyylevien vitivalkoisten kaljakesseliäijien rokotusjonoetuilua.

Oi näitä aikoja, jää kyllä dokumenttia mahdollisten jälkipolvien ihailtavaksi. Nyt pitää vaan laittaa tarinoita talteen, netti on siitä paha, että sieltäkin pystytään poistamaan ihmiskunnan historiaa.

-SS-

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Koronarokote
Öyhötyksellä ole mitään saatu aikaan. Ainoastaan hörhötyksellä. Tai jotain.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Koronarokote
Öyhötyksellä ole mitään saatu aikaan. Ainoastaan hörhötyksellä. Tai jotain.

Niin vain kahden kirjaimen ero vaatii tarkkuutta.

Aalto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Koronarokote
Kaljamaha ja muutama sairaus vie rokotuslistan kärkeen. Esim, diabetes

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1461
Vs: Koronarokote
Onneksi täällä agronetissä on vain riisitautisia lapamadon vaivaamia kukkakeppejä joista ei näy sähköpaalun takaa kuin korvat.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Koronarokote
Meikäläisellä sentäs tämä ruppi on semmoinen kun miehisellä miehellä ja synnynnäisellä johtajalla kuuluukin olla. Eihän sitä nyt herranjestas sentään näyttäisi uskottavalta suuren johtajan pöydän takana jos ruppi olisi kuin luudan varsi.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Koronarokote
Mulle mulle mulle... Pirkanmaalla eemelöidytty. ;D

"Ei käy!" https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007891593.html