Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ohisalo  (Luettu 1913 kertaa)

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Tästä tähän.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Hutisalo... 🎅
Taitaapa olla Suomen kehenoin sisäkanisteri sitte Yrjö Leinon aikojen...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Ohisalo
mut eihä hää nyt mistään voinu tietää...........

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ohisalo
Ne on vaan ajat tämmösiä että näitä sattuu...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed475675-0444-48b0-873f-d884bb94c8c9

Lainaus
Poliisi kuulusteli poikaa pian henkirikoksen jälkeen, mutta alle 15-vuotiaana hänet luovutettiin sosiaaliviranomaisten vastuulle.

Perjantaisen vangitsemisvastuun perusteena olivat Iltalehden tietojen mukaan uudet oikeuslääketieteelliset tutkimustulokset, joiden mukaan poika on ainakin kaksi vuotta ilmoitettua vanhempi
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ohisalo
Haavisto-gaten jälkeen mikään ei enää yllätä vihreiden koplauksissa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ohisalo
Vaikka Ville Niinistölläkin oli koplauksensa, niin vaikuttaa näiden nykyvirheiden rinnalla suht asialliselta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ohisalo
Tekis mieli kirjoittaa niin paljon.  ::) Jokaisella on varmasti se 15 min Googlea käyttää ja miettiä. On se hullu muija.  ::)
Tästä tähän.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ohisalo
VIhreät tuomitsivat poliittiset virkanimitykset kunnes pääsivät itse valtaan. Nythän kaikenlaisia uutisia sitten on riittänytkin tasaiseen tahtiin.
Puoluetoimistolla jo melko tuhriintunut villakinnas jolla asiat on painettu ennen kuin muste on kuivunut. Toivottavasti on aitoa kotimaista villaa eikä tekokuitusekoitusta, voi laittaa kompostiin ja ottaa uuden tilalle.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ohisalo
Isä vainaa opetti että älä poika sano/valita turhasta. Jos jotain sanot niin pidä se.  Oon pitänytkin. Terv. Savosta.
Tästä tähän.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Ohisalo
Vihreiden haukkuminen sen kuin vaan jatkuu. Kokoajan härskisti tökitään ja syytetään viherterrorista.

Se on oikein.

Ylen areenan tiededokumentit ovat muuttuneet paskadokumenteiksi. Tämän vihreän jääkaruselliukon "tiede"sarja kertoo ilmastoihmeistä ja mahtikoneista. Kaikki esitykset täysin yksipuolisia, ilman juuri mitään itsekritiikkiä. Sähköautolla Sotkamossa pysähtyessä hän muistaa mainita, että alueella on muuten suuri kaivos, josta saadaan akkumetalleja akkuihin. Siinä kaikki. Joitain vuosia sitten ylen uutisissa Talvivaaran kaivos oli suurin ympäristökatastrofi kautta aikojen. Äkkiä unohtuu.

https://areena.yle.fi/1-50334044

Nämä ovat ihan kauheita katsottavia, kun energia näihin ennennäkemättömiin ratkaisuihin tulee tosiaan sieltä taikaseinästä.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: Ohisalo
Mitähän mä en ymmärrä - oonko mää vihiriä.

Niin mikä tässä hutisalon avustajan lähdössä nyt sitten kaihertaa ? Jos tämä edes oli se ajatus ... Eikö nuo kaikki oon enemmän tai vähemmän pyrkyreitä virassa kuin virassa. Ja jos se nousukas paikka löytyy  teollisuudesta niin haittaako se ? No tietysti polttoaine firma, mutta jos grillimakkaran rasvoista valmistetaan polttoainetta, niin kait se aika lähellä on "vihreitä arvoja".

Enemmän mua eilen jurppi Halla-ahon marmatus A-M Henriksonin luottamuksesta ja kaikki muu paska mitä se asian tiimoilta luetteli. Ihan urpo tyyppi  ::)

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ohisalo
Mitähän mä en ymmärrä - oonko mää vihiriä.

Niin mikä tässä hutisalon avustajan lähdössä nyt sitten kaihertaa ? Jos tämä edes oli se ajatus ... Eikö nuo kaikki oon enemmän tai vähemmän pyrkyreitä virassa kuin virassa. Ja jos se nousukas paikka löytyy  teollisuudesta niin haittaako se ? No tietysti polttoaine firma, mutta jos grillimakkaran rasvoista valmistetaan polttoainetta, niin kait se aika lähellä on "vihreitä arvoja".

Enemmän mua eilen jurppi Halla-ahon marmatus A-M Henriksonin luottamuksesta ja kaikki muu paska mitä se asian tiimoilta luetteli. Ihan urpo tyyppi  ::)

Ehkä kirjoitin liian vähän. Onhan se tuon Ohisalon ideologia ollut jo pitkään täysin sellaista vihreetä paskaa. En linkittele tähän mitään, niinkuin sanoin että jokainen osaa Googlea käyttää.
Tästä tähän.