Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ice farmer ja armeija  (Luettu 1556 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Ice farmer ja armeija
Ice farmerille kasvaa hitlerviikset ja piakkoin hän yrittää vallankumousta .

Vallankumous jää tosin pieneksi koska armeijaa ei saa taakseen jatkuvan sekoilemisensa vuoksi .
Pohjoisen metsästysseura yrittää vallankumousta ensin Rovaniemellä , epä onnistuu vanhaikotien asukkaiden tehdessä ankaraa vastarintaa .

Toisella kertaa on kohteen hänen kotikylänsä , agitaattorit ratkeavat ryyppäämään . Hukkaavat aseensa , sammuvat lumihankeen josta etelän turistit heidät pelastavat .
Agigaattorit palaavat noloina koteihinsa vaimojen pieksemäksi . Eli ei hyvä heidän kohtalonsa  :o
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Täh. Mikä .Hönö. Luulen ma. Naorattaa. :D :D :D :D

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ice farmer ja armeija
Ei ole montaa viikkoa kun tuli kolmoselta elokuva Pölhölä. Sorkkiksen kannattaa tarjota käsikirjoituksiaan, josko joku vielä elokuviksi tekisi. Rahastahan se kiinni on, toivotaan sitä lottovoittoa jotta näemme Sorkkiksen Icenä joka esittää Aatua.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Töveli. Täh. :D

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Ice farmer ja armeija
Ice farmerille kasvaa hitlerviikset ja piakkoin hän yrittää vallankumousta .

Vallankumous jää tosin pieneksi koska armeijaa ei saa taakseen jatkuvan sekoilemisensa vuoksi .
Pohjoisen metsästysseura yrittää vallankumousta ensin Rovaniemellä , epä onnistuu vanhaikotien asukkaiden tehdessä ankaraa vastarintaa .

Toisella kertaa on kohteen hänen kotikylänsä , agitaattorit ratkeavat ryyppäämään . Hukkaavat aseensa , sammuvat lumihankeen josta etelän turistit heidät pelastavat .
Agigaattorit palaavat noloina koteihinsa vaimojen pieksemäksi . Eli ei hyvä heidän kohtalonsa  :o
Sorkkis, miksi haastat riitaa, tuallanen on typerää.Saat taas porukat kimppuusi.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Täh.Eehän sorka haasta riittaa. Sei vaan aena ummarra. Mikä tietysti tuattaa arrvostelijolleen pahennusta.Häh. :D :D :D :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ice farmer ja armeija
ite ihmetelly tuota nykysorkkiksen linjaa.   lie ottannu tonaltista mallia.   miuta aikanaan mollasitte ihan samoista tavoista mutta nyt ei paljion haittaa vaikka länkyttää ihan joka paikkaan.                        mutta tuo nimittely on miusta kyllä pikkasen lapsellista hommaa..   kun ei ite kuitenkaan ole yhtään parempi.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Oksa .Eekö met olla juurikin net jotka antaa sorkalle mahollisuuten purkkaa pahoja henkijään ulos, Met tuasa hyän tekijöetä ollaa. Uhraotaan. :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ice farmer ja armeija
jepjep!   ja sorkkiksen ei enää tartte kiroilla kantturoille tiloilla.    saabi leiskua oikein sytänmen pohjasta täällä.      mitä lie pannien aikana oikein tapahtunakaan....??

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ice farmer ja armeija
Kyllä Sorkkiksesta on mukavaksi raatikaveriksi, tahtoo vain olla liian ehoton ja innostua itsestään liikaa. ;D

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: Ice farmer ja armeija
Ludvig XIV: "Valtio olen minä"

Sorka: "Etelä olen minä"

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ice farmer ja armeija
Ludvig XIV: "Valtio olen minä"

Sorka: "Etelä olen minä"
Tätähän se. Ei lisättävää. ::)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Kyllä Sorkkiksesta on mukavaksi raatikaveriksi, tahtoo vain olla liian ehoton ja innostua itsestään liikaa. ;D

Ihan hyä  meelle. Oppis olemaaan repimättä pelihoosujaan. Vaan ee kun heti reppii ,kun pojat vähän piikittellee. Jos "lyä" .Bäähhän. :D :D Niin vähä aekaa ravstellee ja taas älämölö jatkuu. Täh. :D

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Ice farmer ja armeija
Tuosta Sorkkis näkee makoisia unia. Carhu satimessa. ;D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Ice farmer ja armeija
Tuosta Sorkkis näkee makoisia unia. Carhu satimessa. ;D



Tuasta voe jokkaenen joka vaen haluvaa nähtä vaekka minkälaesta unta. Met on vaen taevaanjumalan kanssa sopinnu,notta sitte kun sallimus päättää niin sillon se taettuu Carhuki  Muuten ee.Täh. :D