Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kivihiilen käyttö vaan lisii hesassa  (Luettu 1625 kertaa)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: kivihiilen käyttö vaan lisii hesassa
Enhän minä.  Vaan ,kun pojat sannoo notta tuallanen hönö . Vasepuukissaki ihtejään käö munnaamassa. Täh. Naorattaa. :D :D :D :D

Jaa että poikaseurassa viihdyt . Hyh .  ::)

Enhän minä oo vasessa .Pojat on ja sano . Mikä hönö. Eläpä ala taas noeta homo vantasijoetas täällä avvaelemmaan. Käö sulle ja sawikallelle,niin kun sinun ilimavaeva osiossas kävi .Tuli pojuille toosi pahat ilimavaevat. Parantumattoman pahat .Uskon  ma. Muistatko Häh.Naorattaa. :D :D :D :D

Itse sää mainostat et pojat sannoo nii että poikien kanssa siis viihdyt .

Nyt tuli "tulikomento"notta  lopeta. Muuten tullee kalliiksi. Liian kalliiksi. Sannoo tua sihteerri.  Hää on muuten akka ja kova sellanen. :Tuntralta kun hääki tullee. Ee kaatu Carhu. Vaan kun "korkeimmat voemat" sannoo seon sitte se "jumalan sana". Naorattaa. :D :D :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: kivihiilen käyttö vaan lisii hesassa
Enhän minä.  Vaan ,kun pojat sannoo notta tuallanen hönö . Vasepuukissaki ihtejään käö munnaamassa. Täh. Naorattaa. :D :D :D :D

Jaa että poikaseurassa viihdyt . Hyh .  ::)

Enhän minä oo vasessa .Pojat on ja sano . Mikä hönö. Eläpä ala taas noeta homo vantasijoetas täällä avvaelemmaan. Käö sulle ja sawikallelle,niin kun sinun ilimavaeva osiossas kävi .Tuli pojuille toosi pahat ilimavaevat. Parantumattoman pahat .Uskon  ma. Muistatko Häh.Naorattaa. :D :D :D :D

Itse sää mainostat et pojat sannoo nii että poikien kanssa siis viihdyt .

Nyt tuli "tulikomento"notta  lopeta. Muuten tullee kalliiksi. Liian kalliiksi. Sannoo tua sihteerri.  Hää on muuten akka ja kova sellanen. :Tuntralta kun hääki tullee. Ee kaatu Carhu. Vaan kun "korkeimmat voemat" sannoo seon sitte se "jumalan sana". Naorattaa. :D :D :D :D

Mitään saa selvää tekstistäsi . Belgiaako ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: kivihiilen käyttö vaan lisii hesassa
Tärkeintähän tässä sinun tappaoksessa on juurrikin se notta  se aeheuttaa arvostelijoissani pahennusta.Naorattaa. :D :D :D :D

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: kivihiilen käyttö vaan lisii hesassa
Turhapuro muistuttaa yhtälön mahdottomuudesta, ilmasto kylmenee ja väki lisääntyy. Kehityskin on hidasta, autokanta päivittyy koko ajan uudempaan, lämpölaitosten kattilat huomattavasti harvemmin. Rumaltahan se kyllä näyttää kun muu maa esittelee pienentyneitä päästölukuja siinä missä pääkaupunkiseudun päästöt kohoaa.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.