Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepu kantaa vastuutaan hallituksessa roikkumisesta  (Luettu 2439 kertaa)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Aika paljosta saamme tällä hetkellä kiittää tolkun ihmistä, katsoo avuttoman hallituksen jälkeen.

Eikä Jennissäkään mitään vikaa, tuo esiin raikkaita ajatuksia, puheenaiheita, jotka eivät pankopojille sovi, vaikka maailma muuttuu.

Saattaavat ollaki ihan tolokun ihimisijä. Kuitenki makaavat vaen tulessa ,niin kun muutki kokoomustat. :D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Miksi kepulainen huutaa oppositiota apuun, eikö omat rahkeet riitä, no tosin muut sen jo tietävätkin.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Miksi kepulainen huutaa oppositiota apuun, eikö omat rahkeet riitä, no tosin muut sen jo tietävätkin.

Missäs net kepullaeset on sinuva huudelleet. Ee siihen kepulaesija tarvita. Näkkeehän tuan nyt se sokija reetakin,mitä seon tua tämän päevän oppositijo.  Pehmiän leivän sakkia.:D :D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Itse viimeksi, vaika kepu itse muiden vasemmistopuolueiden joukossa hallituksessa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Luulen kun tämän vasemmistohallituksen kuprut on oikaistu, on  Kataisenkin matematiikan numero ylivertainen.
Tämä hallitushan ei osaa laskea edes, jos vajaa 6 miljoonaa asukasta , paljonko kaksi annoskertaa on.
eemeli ei haaveilekkaan nyt mistään kuudesta miljoonasta vaan laskee ensiksi sormet, jaa mutta tarvitaan varpaitakin niin ei onnistu....

elikkä ensiksi otat valkosen paperin ja sotket kourat oikeiin kunnolla vaikka kenkälankkiin ja painat  kämmenten kuvat siihen paperille. sitte otat sukat pois jalasta ja esiksi  lasket sormenjöljet siitä paperilta. sitte sormella osotellen toisen jalan varpaat. sitte vielä toisesta jalasta yksi varvas. pitäis tulla sama luku kuin on kokoomuksen kannatus prosentteina. jos et oo sirkkeliin koskenu pahemmin.

sen toisen oppositiopuolueen kannatukseen ei sitte sormet ja varpaat riitä siinä se ero oikein konkretisoituu  ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Itse viimeksi, vaika kepu itse muiden vasemmistopuolueiden joukossa hallituksessa.

Nyt en ymmärrä. Itse viimeksi,vaika kepu  itse muiden  vasemmistopiolueiden joukossa hallituksessa. Mitäs tualla nyt tarkootat. Millon oot itse kepuihin sotkeutunnu. :D