Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onko paperimarkkinoilla korruptiota  (Luettu 637 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26129
  • vastustan
mehän tiedämme kokemuksesta että jos maidon tai viljan hinta laskeeniin sitten tuplataan tuotanto ja viljelyala vaikka velkarahalla, hienosti sanottuna poljetaan tai juostaan kovempaa  ;) :D ;D 8)

mutta mitä tekee pesonen ja kilpailijat , yksissä tuumin, kaikessa rauhassa mietitään että tulevaisuudessa voi tulla uhkakuvia, lopetetaan hyvissä ajoin muutamia kannattavia tehtaita, kaikki lopettaa vaikka yhden ;) :D ;D 8)

mehän muistamme kuinka muujussi meille on ylistänyt kilpaeluviraston ja eu.n linjauksia siitä kuinka tärkeää on se että verissäpäin taistellaan markkinaosuuksista kuluttajan hyväksi. tapahtuuko tässä nyt kuluttajan ja kuitupuun tuottajan etu kun kannattava tehdas suljetaan.

jos minä olisin keskisuomalaenen metsänomistaja upm.n osakkeita portfoliossa niin kyllä minä soettasin pesoselle  jotta tuu hakemaan osakkees poikkeen, en minä kehtoo näitä enää myydä:o :o :o :o

Viimeksi muokattu: 30.08.20 - klo:23:03 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: onko paperimarkkinoilla korruptiota
ja kiva kun kohta nuo vähätki lehet luetaan urugain sellulla tehtyllä paperilla ja paperinkeräys virmasta tuloo polttolaitos.     kyl suomessa osataan olla viisaita.      ja siten saamma suojella mettiä jo taimikoista lähtien.    suotta niitä raivata ja hoitaa ku ei kuiteska voi hyötyntää.   säästyy miljuunia kemera-rahojakii.       kansantalous nousoo ku ulkomainen tuonti onkii liki sata % !!