Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.
Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?
Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?Minkä vuoksi ? Mä asun täällä ja jatkan asumista täällä . Mä en oikein pidä valheitten puhujista enkä määräilijöistä .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?Minkä vuoksi ? Mä asun täällä ja jatkan asumista täällä . Mä en oikein pidä valheitten puhujista enkä määräilijöistä .Hesa on siis sinulle asuinkelvoton paikka.
Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:28Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?Minkä vuoksi ? Mä asun täällä ja jatkan asumista täällä . Mä en oikein pidä valheitten puhujista enkä määräilijöistä .Hesa on siis sinulle asuinkelvoton paikka.Kuinka niin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:15:48Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:28Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?Minkä vuoksi ? Mä asun täällä ja jatkan asumista täällä . Mä en oikein pidä valheitten puhujista enkä määräilijöistä .Hesa on siis sinulle asuinkelvoton paikka.Kuinka niin .Siksi niin, kun et ole valmis muuttamaan sinne vaan aloitat venkoilun.
Kenties muutankin Lappiin, ihan mahdollista. Sinun alahuulesi sitävastoin alkaa väpättää, kun pitäisi Hesaan muuttaa.
päättäjät ja kaikki virastot siellä. joten kun jotain meinaa niin helpompi paikanpäällä juosta eri viskaalit läpi kuin yrittää työaikaan keretä täältä hoitaa. mutta onko tuo siunkaan aloitus muuta kuin keljuilua??
Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:15:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.08.20 - klo:14:47Lainaus käyttäjältä: Jaakko Keskisormi - 02.08.20 - klo:14:15Pitää vaihtaa Valion paikkaa, sillä Hesa on brezhneviläinen kaupunki. Sorkkiksenkin pitää vaihtaa paikkaa, koska tuntuu tuo Hesa olevan pakkomielteenomaisesti koko ajan mielessä.Minulle hesa ei ole ongelma mutta muutamilla tuntuu olevan .Jankutat jatkuvasti Hesasi ihanuutta. Mikset muuta sinne onnelaasi?Mä en oikein pidä valheitten puhujista enkä määräilijöistä .