Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jäähyboksi  (Luettu 4188 kertaa)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: jäähyboksi
Sieltä pitäisi pystyä huutelemaan kentälle kuuluvia törkeyksiä. Ei kai tuon toteuttaminen ihan mahdottomasti mielikuvitusta vaadi ?

No hei, muisteleppa montako vuotta meni ennenkuin saivat korjattua edes hymiöt toimimaan agronetissä ?  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jäähyllä olin. Syynä ei ollut väkivaltaisuus, kampitus, korkea maila eikä väärä vaihto. Ei myöskään solvaaminen eikä herjaaminen.

Minä sain bännini härnäämisestä. Kuukauden olen miettinyt, että ketäköhän härnäsin.😄 :D >:(
Elä huoli, olin minäkin, vaikka kiltimpää kirjoittelijaa saa etsiä.. niin vain kuukausi napsahti, kiitos sampsalaiset..
Et sää mitään kuukautta ole ollut jäähyllä, ainakaan viimeaikoina.Ja sitäpaitsi minua ei ainakaan häirinnyt vaikka olitkin pois en edes huomannut.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Perussuomalainen porvari on ollut poissa useamman päivän, ehkä jo viikon.

Mahtaako Eläkelläinen tietää jotakin tuosta tapauksesta? 🎅🎅😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kepuloiset kaipaavat nurkan taakse ja lopettaa, niille jotka kirjoittelevat ikäviä kepuideologiasta.
Eivät osaa edes sanoa mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hllituksessa.
No ei siinä ole mitään kerrottavaakaan.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
kepuloiset kaipaavat nurkan taakse ja lopettaa, niille jotka kirjoittelevat ikäviä kepuideologiasta.
Eivät osaa edes sanoa mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hllituksessa.
No ei siinä ole mitään kerrottavaakaan.
eemeli on kyllä uhkaillut maaseeutua  juhlien loppumisella ja taisipa eemelinkin kynnet yltää tähdelliseen nokivasaraan juuri kepun ollessa hallituksessa :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vasemmistohallitus pelotteli jotta  kaikki vaihtaa sähköön.
Siten järkiihmiset saivat halvempia nokivasaroita.
Ainutko vasemmistohallituksen hyvä työ.
No ne jotka vaihtoivat sähköön, ihmettelevät nyt.