Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jäähyboksi  (Luettu 3039 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26009
  • vastustan
jäähyboksi
eikö olisi hienoa jos täällä olisi semmoinen jäähyboksi, ei tarttisi ihmetellä onko toveri töissä, suuttunu vai jatkaako taivaallisessa agronetissä tarinointia :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

boksista näkyisi ketä siellä istuu, mistä syystä ja kuinka kauan :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: jäähyboksi
Millä tavoin taivaallisesta agronetistä ilmoitetaan status maalliseen agronettiin?
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: jäähyboksi
onko toveri töissä, suuttunu vai jatkaako taivaallisessa agronetissä tarinointia :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Ja yks vaihtoehto lissää ois kans hyä: on pallilaajennuksesa…    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

JäyhäJököttäjä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 282
Vs: jäähyboksi
Ihan hyvä ehdotus kuomaseni, mutta millä siihen jäähyboksiin voisi ilmoittaa joutuneensa? Vai meinaatko että webbimaisteri pistäisi boksin esille?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: jäähyboksi
Sieltä pitäisi pystyä huutelemaan kentälle kuuluvia törkeyksiä. Ei kai tuon toteuttaminen ihan mahdottomasti mielikuvitusta vaadi ?  ;D Esim. viestit voisivat olla enintään neljän sanan mittaisia, pienellä fontilla  ja erivärisessä boxissa. Entäs tää taivallinen/maallinen-juttu ? Ehtoollisviini on aina loppu, vaikkei kukaan käy kirkossa ? Miksi kaikki mahdolliset mokat tapahtuvat samana päivänä ? Vaatii hieman pohtimista.

Viimeksi muokattu: 05.08.20 - klo:11:54 kirjoittanut pig24

JäyhäJököttäjä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 282
Vs: jäähyboksi
Sieltä pitäisi pystyä huutelemaan kentälle kuuluvia törkeyksiä. Ei kai tuon toteuttaminen ihan mahdottomasti mielikuvitusta vaadi ?  ;D Esim. viestit voisivat olla enintään neljän sanan mittaisia, pienellä fontilla  ja erivärisessä boxissa.

Niin siis todennäköisesti olisi helppo tehdä keskustelualue "Jäähyboksi" johon olisi kirjoitusoikeus myös jäähylle outuneille. Ongelmana on se, että siitä hyvin äkkiä tulisi uusi "Vapaampi vapaa sana"?

Kysmyskyy

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: jäähyboksi
Pitäis olla helppo järjestää tällainen jäähyboksi.
Siinä näkyisi vaan sinne joutuneet nimimerkit, jäähyn syy ja jäähyn aika. Tietenkin jäähyllä olevalla ei olisi kirjoitusoikeutta jäähynsä aikana. Hei, ei tää voi olla näin vaikeeta(joku jossain sanoi)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26009
  • vastustan
Vs: jäähyboksi
Pitäis olla helppo järjestää tällainen jäähyboksi.
Siinä näkyisi vaan sinne joutuneet nimimerkit, jäähyn syy ja jäähyn aika. Tietenkin jäähyllä olevalla ei olisi kirjoitusoikeutta jäähynsä aikana. Hei, ei tää voi olla näin vaikeeta(joku jossain sanoi)
tätä justiinsa tarkoitin 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jaakko Keskisormi

  • Vieras
Vs: jäähyboksi
Pitäis olla helppo järjestää tällainen jäähyboksi.
Siinä näkyisi vaan sinne joutuneet nimimerkit, jäähyn syy ja jäähyn aika. Tietenkin jäähyllä olevalla ei olisi kirjoitusoikeutta jäähynsä aikana. Hei, ei tää voi olla näin vaikeeta(joku jossain sanoi)
tätä justiinsa tarkoitin 8) 8) 8) 8)
Jäähyjen syitä olisikin hauska lueskella, koska useimpien syyksi kerrottaisiin se, että Sorkkis pahoitti mielensä. ;D

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: jäähyboksi
Pitäis olla helppo järjestää tällainen jäähyboksi.
Siinä näkyisi vaan sinne joutuneet nimimerkit, jäähyn syy ja jäähyn aika. Tietenkin jäähyllä olevalla ei olisi kirjoitusoikeutta jäähynsä aikana. Hei, ei tää voi olla näin vaikeeta(joku jossain sanoi)
tätä justiinsa tarkoitin 8) 8) 8) 8)
Jäähyjen syitä olisikin hauska lueskella, koska useimpien syyksi kerrottaisiin se, että Sorkkis pahoitti mielensä. ;D
Taas olisi moni naputtelija jäähyllä, kun kehtaavat tuolla tavalla saitin besserwisseriä mollata..hyi teitä.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: jäähyboksi
Olisihan se reilua, jos kaksminuuttisen syykin mainittaisiin. Vaikka se kuitenkin olisi se perinteinen sääntöjen vastainen kirjoittelu. Voisihan se mennä niinkin, että perus kaksminuuttisella voisi boksista huutaa/kommentoida vain hymiöillä. Ja niidenkin lukumäärä olisi rajattu vaikka kymmeneen. Ettei käy niin, että viestiketju näyttää keltaiselta massalta.

Jollain ottelurangaistuksella voisi koko kommentoinnin tai "huutelun" keskeyttää nykyisen banaanin tavoin.

Mitenköhän olisi sellainenkin, jos toisen haastaa tappeluun, niin molemmat joutuvat jäähyboksiin tai jopa sen ulkopuolelle?
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: jäähyboksi
Jäähyllä olin. Syynä ei ollut väkivaltaisuus, kampitus, korkea maila eikä väärä vaihto. Ei myöskään solvaaminen eikä herjaaminen.

Minä sain bännini härnäämisestä. Kuukauden olen miettinyt, että ketäköhän härnäsin.😄 :D >:(
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: jäähyboksi
Jäähyllä olin. Syynä ei ollut väkivaltaisuus, kampitus, korkea maila eikä väärä vaihto. Ei myöskään solvaaminen eikä herjaaminen.

Minä sain bännini härnäämisestä. Kuukauden olen miettinyt, että ketäköhän härnäsin.😄 :D >:(
Elä huoli, olin minäkin, vaikka kiltimpää kirjoittelijaa saa etsiä.. niin vain kuukausi napsahti, kiitos sampsalaiset..

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: jäähyboksi
Jäähyllä olin. Syynä ei ollut väkivaltaisuus, kampitus, korkea maila eikä väärä vaihto. Ei myöskään solvaaminen eikä herjaaminen.

Minä sain bännini härnäämisestä. Kuukauden olen miettinyt, että ketäköhän härnäsin.😄 :D >:(
Elä huoli, olin minäkin, vaikka kiltimpää kirjoittelijaa saa etsiä.. niin vain kuukausi napsahti, kiitos sampsalaiset..
Oliko ekakerta? Eetullekkin on tainnut napsahtaa sama bänni,voi sitä vieroitusoireiden määrää.

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä