Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Järki ja ajatus  (Luettu 34430 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Järki ja ajatus
Hyvä, Luomujussi puhuu tyylilleen uskollisesti asiaa :)

Yritän olla pettämästä luottamusta. Itse asiassa olin jo kerran päättänyt että jätän Agron ja olin poissa yli puoli vuotta mutta yleisön pyynnöstä palasin takaisin

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Järki ja ajatus
Ja tuosta ske...ei kun tarkoitushakuisesta kirjoittelusta sinä sitten poimit omiin tarkoitusperiisi sopivat argumentit.

Ihan vapaasti voit lukea koko sen jutun ja kertoa että missä kohdassa ollaan sitä mieltä että pohjoisen maatalous pitää säilyttää hinnalla millä hyvänsä?

En tarkoittanut yhtä yksittäistä juttua vaan sitä että jotkut siteeraavat ja pitävät totuutena blogi ja yleisönosastonkirjoituksista omiiin tarkoitusperiinsä sopivia argumentteja. Muutenkin pitäisi ymmärtää että blogikirjoitukset on usein tyyliltään kärjistettyjä.

Luettekos te ollenkaan noita linkkejä ennenkuin kirjoitatte niihin kommenttinne? Jotenkin tulee mieleen tästäkin kommentista kun tuon
http://www.soininvaara.fi/2009/08/26/2093/
linkin avauksessa Osmo heti kirjoittaa että
"Blogilla on käyty mielenkiintoista joskin välillä aika tunnepitoista keskustelua maataloudesta. Koska huomaan, että moni tulkitsee kommentaattoreiden esittämät mielipiteet minun mielipiteikseni, ajattelin kertoa, mitä itse ajattelen maataloudesta."

Ja sen jälkeen esittää teesinsä mm tuosta etelän maatalouden alasajon lyhytnäköisyydestä ja monesta muusta jutusta. Sanoisin kyllä että tämä kirjoitus oli tarkkaan harkittu mielipide eikä mikään kärjistävä blogi? Mutta tietysti jos sinä olet päätynyt erilaiseen käsitykseen juttua lukematta niin eihän minulla silloin ole mitään jakoa kiistää asiaa jossa olet tietysti kiistattoman oikeassa.


Joillekkin on niin vaikea vaan myöntää, olleensa väärässä ????
Varmaan luontaista ????

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Järki ja ajatus
Ohhoh tota viljanviljeliöitten turhaa rutinaa .

Sanos muuta.....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Järki ja ajatus
millä helekutin enerkialla työ jaksatte ettiä näitä valoisia vanhoja ketjuja ?              ekaks nykyään pitää kattoa milloin alotus on tehty ja sitten alkaa miettiä tuhlaako näihin aikaansa.                      eikö nykyajasta löyty ajankohtaisempaa?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Järki ja ajatus
ihan kiva!   se hyvä puoli tässä on että tästä ei joudu maksamaan pakkoveroa kuten ylen paskasta joutuu, - vaikkei käyttäiskään.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Järki ja ajatus
Tälle Veetille on tyypillistä se, että vaikka se on tehnyt avauksia pilvin pimein tällä foorumilla, niin se ei vissiin koskaan vieä ole sanonut mitään järjellistä ????

Ehkä lähinnä epätieteellistä…    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."