Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila  (Luettu 12185 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9716
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
On kyllä säälittävää kun sulla ei ole muuta tekemistä kuin inttää päivänselvää asiaa sivukaupalla.
Tai lähinnä mä säälin sun perhettä ja sukulaisia.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3300
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Mahtaneeko tuota jokellustasi vielä monta sivua tulla.Ei ole helppoo tuollasella asenteella elää.Ihanko olet tänäänkin koko päivän kytännyt koska kirjoitan kommentin, eikö ole muuta elämää.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3300
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Mutta olenpa minä hidasälyinen kun en tuota ole huomannut mikä lypsyttelyukkoa riivaa, sehän on massikka joka on aina remontissa milloin mistäkin syystä, ainoa toimiva siinä on radio jos akussa on virtaa. Tosi harmillista kun siitä puuttui se huohotinkin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9716
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Mutta olenpa minä hidasälyinen kun en tuota ole huomannut mikä lypsyttelyukkoa riivaa, sehän on massikka joka on aina remontissa milloin mistäkin syystä, ainoa toimiva siinä on radio jos akussa on virtaa. Tosi harmillista kun siitä puuttui se huohotinkin.

Kerrankin samaa mieltä. Mutta nopeuden nostollakaan ei ihan kaikkea pysty korjaamaan.

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Mulla on ollut muutama Taarupin murskain ja yhdessäkään ei ole ollut huohotinta uutena ja en ole myöskään lisännyt jälkeenpäin. Öljyn määrähän on erittäin tarkka mitata, muistaakseni palkin pohjalla öljyä 6-8mm. Yhden kulmavaihteen teininä räjäytin kun laiton liikaa öljyä.  Siitä ei jäänyt koneeseen kiinni kuin kiinnityspultit ja vääntyneet nivelakselit

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1512
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Kaikki voi nyt huokaista kun tämä huohotin huohotus on ilmeisesti tullut vihdoin päätökseen , huoh ...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3300
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
äläunta nää,lypsyttelijäukko nyt tutkailee huohottaen huohottimia ja kohta jälleen huohottaa huohottimista. Ei mitään rajaa enää yksityisyydellä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3300
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Teräpalkin ämpötilasta oli kait kysymys, jotkut menivät taa aivan sivuraiteelle asian suhteen.Käteenhän tuntuu 60 asteinen polttavalta 45 asteinen suihku on jo kuuma.Teräpalkki varmaan tuntuu kuumalta kun ulkoilma hivelee 30astetta ja palkkia kosketellessa se saattaa jopa polttaa.Kitka synnyttää lämpöäja jos laakeri on menossa niin silloinhan kuumenee öljy ja palkki.Tapauksessasi liene sitten se ylitäyttö joka kuumensi.Ja kuumensi myös monien tunteet kiehumispisteeseen. No se on aivan normaalia.Lämpiäminen ei haittaa jos se on kädellä kosketeltavissa.Eipä ole koskaan niiton jälkeen tullut kokeiltua palkin lämpötilaa edes kädellä.Tuskin moni muukaan ,varsinkaan lypsyttelijäukko eli oksa.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3646
Vs: Niittomurskaimen teräpalkin lämpötila
Mulla on ollut muutama Taarupin murskain ja yhdessäkään ei ole ollut huohotinta uutena ja en ole myöskään lisännyt jälkeenpäin. Öljyn määrähän on erittäin tarkka mitata, muistaakseni palkin pohjalla öljyä 6-8mm. Yhden kulmavaihteen teininä räjäytin kun laiton liikaa öljyä.  Siitä ei jäänyt koneeseen kiinni kuin kiinnityspultit ja vääntyneet nivelakselit
Tässä lienee syy,minkä takia meidän Taarupinperä on edellisessä elämässä hitsattu.Laakerinvaihdonyhteydessä paloi koko teräpalkki ja on ollut edellisessä elämässä todella huonolla pidolla. Korjauksien jälkeen on edelleen soivapeli. Kakkoskone.