Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vipu, tukihaku, maatilan osalliset, keppiäkö tulossa?  (Luettu 2378 kertaa)

Wellu_X

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Tulipa väsättyä tukihakemusta ja huomasin että kaiken perintöhässäkän ja veljen kanssa suksien riistiinmenon jäljiltä on maatilan osalliset tiedot jääneet päivittämättä parin vuoden takaa. Tiedoissa on vielä isä vainaa jonka osuus maatilasta ostettiin pois ennen isän kuolemaa veljen kanssa 50/50 ja veli joka riitaantumisen jäljiltä lähti tilasta maanmittarin avustuksellametsäpalstan kera, pellot ja muu maatila jäi minulle.

Itse olen ensisijainen viljelijä tullut siihen tulokseen että laitan pellot vuokralle tämän kauden jälkeen ja menen muihin hommiin. Ei perse enään kestä tätä sivutoimista "yrittämistä".

Eli tää on vähän sama juttu kuin menisi poliisiasemalta kysymään että ajoin kännissä että mitähän tästä tulee... eli kysytään täältä ensin kokemuksia mitä sanktioita tästä rapsahtaa jos noita tietoja ei päivitä. Veli on jossain tällä hetkellä reppumatkaamassa eli ei kauhesti tällä aikataululla lomakkeeseen nimeä kyllä onnistuisi saamaankaan.

Äärisosialisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 306
Ei niillä osallisilla oo muuta merkitystä kuin se, että sen nimellä kannattaa hakea tuet jolla on oikea tilinumero tiedoissa ja jonka nimissä on sitoumus tehty.

Viimeksi muokattu: 07.06.20 - klo:16:29 kirjoittanut Äärisosialisti

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Ei noilla ole erityistä merkitystä, ja 101D-lomakeeseen riittää pelkästään
"Maatalouden viljelijätukiasiointiin valtuutetun allekirjoitus". Eli jos saat muutenkin tuet haettua yksikseen, saat myös muut osalliset hoidettua pois omin päin ilman että tarvitaan haudankaivajaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64787
mutta jos erimielisyyttä tuloo niin kait siitä jollain järkisyyllä selviää.   ei kait sitä nyt koko ajan voi hirresä killua..?