Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepu uhkailee hallituksesta lähdöllä-aprillpäivä meni jo  (Luettu 1325 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Eihän tuollainen uppoa kuin peruskepuun, joka uskoo teatteriesityksen sijasta, jotta nyt lyödään nyrkkiä
pöytään.
Joku sainois täällä että naarattaa.
Jokainen tietää, jos kepu lähtisi nyt hallituksesta, olisi kyse pelkuruudesta ja vastuun pakoilusta.
Uhossa lienee kyse kunnallisvaaliäänien rippeiden kalastelusta.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Uskottavuus on aika iso asia. Puoluekentällä on nyt niin iso uskottavuusvaje, että on lähes ihme, ettei näy uusia pelureita.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
kokoomus ei onneksi uhittele oppositiosta lähdöllä vaan kiltisti istuu persujen varjossa 8) 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Uskottavuudesta tulee mieleen, että ei ole uskottavaa haukkua eemelimäisesti viljelijöitä tukinisusta, kun itse nauttii Myel-eläkettä.
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Mitäpä kepulaiselle voisikaan lisätä.

Tummeli

  • Vieras
Uskottavuudesta tulee mieleen, että ei ole uskottavaa haukkua eemelimäisesti viljelijöitä tukinisusta, kun itse nauttii Myel-eläkettä.
nautit sä melasta😆😆😆

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Uskottavuudesta tulee mieleen, että ei ole uskottavaa haukkua eemelimäisesti viljelijöitä tukinisusta, kun itse nauttii Myel-eläkettä.
nautit sä melasta😆😆😆
Sulla tuntuu olevan mielessä. ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Turhapuro kuunteli politiikka radion, Ben Zyskowicz oli hämmästyttävän samanmielinen hallituksen kanssa tarvittavista koronatoimenpiteistä. Puhui kuin olisi hallituksessa, ei viittauksia Niinistön nyrkkiin.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
ite kanssa kuuntelin moista.    ei ollu eemelimäistä sanatusta hallituksen huonosta hoitosta.     oliko lie kokoomuksen evustajana?