Monilevykytkin sitä kytkee. Renkaat on uudet. Ja samaa kokoa kuin alkup. Trelĺet oli ja nyt Vredesteinit. 380/70 28 ja 480/70 38
Kyllä se lienee vain sitä että etu- ja takapään välityssuhteet heittävät. Tavallisesti kai etupää on käännöksiä ajatellen välitettykin noin 3% nopeammaksi.
Ero pyörien vierintäkehissä valmistajan laskemaan verrattuna pahentaa tilannetta, ja eroa taas aiheuttavat rengaspaineet, kuluneisuus ja eri merkkiset/muuten 'vääränkokoiset' renkaat...
Saman kokoisiksi leimatuilla renkailla voi eri valmistajilla olla eripituinen kehä, renkaita valitessa pitää taulukoita tutkia tarkkaan :-(
Noissa on eroja, joissain tyhjänä ajellessa oikein hyppää kun irrottaa nelivedon, toisissa ei taas suoraan ajaessa huomaa kuin merkkivalosta onko 4wd päällä vai ei.