Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onks toi  (Luettu 3016 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Onks toi
Kuka tässä homoilusta on puhunut? Ja mitä yleensä on homoileminen? Jos vaikka kantaa sateenkaarilippua, niin sehän voisi olla homoilua, mutta eihän se sitä kerro, onko lipun kantaja homo.

Tosin uskon vahvasti, että vallalla oleva käsitys homoilusta tarkoittaa sitä itse tööttäilyä. Outoa toisaalta on se, että miehen ja naisen välisessä junttaamisessa, ei ollenkaan pidetä iljettävänä sitä naisen b-rapun jynssäämistä.
Sää kirjoitat homoilusta jatkuvasti . Siitä puhe mistä puute eli siitä kirjoitus mistä puute .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8301
Vs: Onks toi
Kuka tässä homoilusta on puhunut? Ja mitä yleensä on homoileminen? Jos vaikka kantaa sateenkaarilippua, niin sehän voisi olla homoilua, mutta eihän se sitä kerro, onko lipun kantaja homo.

Tosin uskon vahvasti, että vallalla oleva käsitys homoilusta tarkoittaa sitä itse tööttäilyä. Outoa toisaalta on se, että miehen ja naisen välisessä junttaamisessa, ei ollenkaan pidetä iljettävänä sitä naisen b-rapun jynssäämistä.
Sää kirjoitat homoilusta jatkuvasti . Siitä puhe mistä puute eli siitä kirjoitus mistä puute .

Ei kannata vetää yhtäläisyysmerkkejä puheen, puutteen ja kirjoituksen väleihin.

Kirjoitat itse jonkin verran sianlihasta ja sen hinnoista. Nyt tällä sinun yleistyksen perusteella voisin suositella sulle erästäkin maitopoikaa, joka omakohtaisesti kävi tutkimassa sianlihaa ja uutisartikkelien mukaan sika ei ottanut mitään maksua. Mutta tämä on ehkä sika kohtaista.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.