Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meukow  (Luettu 6419 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Meukow
voi hitsi.   saabi kantturat huonoilla sorkilla astella.   kohta siun hankittava agri  mukaan et virtaa riittää..    kun vuotet alkaa olla tälläsiä.

             btw, ei tarvinna vieläkään meukovia korkata:   ternin hakija toi renaultin.

Mitä hyötyä niiden viinasten varastoinnista on. Toki arvo voi varastoidessa nousta, mutta eikö se nautinto kumminkin saavuteta sitä sisältöä nauttimalla. Jotakin maallista varallisuutta voin toki yrittää siirtää seuraavalle sukupolvelle, mutta kaiken kaappeihin kertyneen viinan olen kyllä yrittänyt mahdollisimman pian tuhota pois. Hyvin olen siinä onnistunutkin :) Toki navetan tyhjäys on juhlan paikka ja sitä varten säästetty vuosikerta pullo on varmasti säilytyksen arvoinen, mutta … mulla ei sellaista varastoon kyllä tule kertymään :(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Meukow
noooo, tietty.   mut tuo pullo on niin iso ja kun se korkataan ni ei selvää päivää näy....  hetkeen.     ja oha se konja semmosta jota kantsii säilöä.    aattele kuin on hyää ku OIKEA tilaisuus tuloo..            navetta ei ihan kohta tyhjene..   joku muu sitä ennen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Meukow
tuota pullonkokoa jatkan.   oli kiva ku täytti 50 ni sai puolen litran konjakit ja sit ku tuli 60 täyteen sai 7 tesin pullot ja nyt sit uotan et täytän 80 .     sit varmaan saan sen 2,4 litrasen joka telineessä.   siitä helppo kipata, ku voimat jo alkaa hiipua kait..