Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vakuutusyhtiö  (Luettu 6872 kertaa)

oma

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Vakuutusyhtiö
Ihmisen kokoinen vakuutusyhtiö,ei ole venkuloinut korvausasiossa.Tarkoitan Pohjantähteä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Vakuutusyhtiö
Tässä kun on ollut aikaa sekaantua toisten asioihin ja murheisiin en ymmärrä seuraavaa. Yksityisyrittäjä loukkaa itsensä , mutta LT ei korvaa tapaturmana vaan sairautena. Revähtymähän ei ole tapaturma, jos ei liukastu, kaadu, tipahda … melastakin tuttu juttu. Sairauskulut siis LT korvaa vapaaehtoisesta sairauskuluvakuutuksesta siltä osin kuin vakuutuskirjassa so***** ja sillä omavastuulla kuin so*****. LT maksaa myös päivärahaa vapaaehtoiseen työkyvyttömyysvakuutukseen perustuen 21. päivästä eteenpäin. Sitten seuraavaa minä en ymmärrä … !
Kela ei maksa päivärahaa, jos saa päivärahaa muualta ! Onko tässä joku esittänyt asiansa väärin vai pelleilläänkö asiakkaalla vaan. Ei kait vapaaehtoinen vakuutus ja sen päiväraha voi evätä normaalia kelan sairauspäivärahaa? Vai vaaditaanko tuollainen työkyvyttömyysvakuutus yel-vakuutetuilta. No ei kuulu mulle, vuntsailin vaan.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vakuutusyhtiö
Tappiola ollu aina huonoimpia maksamhan…     >:(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Vakuutusyhtiö
Tässä kun on ollut aikaa sekaantua toisten asioihin ja murheisiin en ymmärrä seuraavaa. Yksityisyrittäjä loukkaa itsensä , mutta LT ei korvaa tapaturmana vaan sairautena. Revähtymähän ei ole tapaturma, jos ei liukastu, kaadu, tipahda … melastakin tuttu juttu. Sairauskulut siis LT korvaa vapaaehtoisesta sairauskuluvakuutuksesta siltä osin kuin vakuutuskirjassa so***** ja sillä omavastuulla kuin so*****. LT maksaa myös päivärahaa vapaaehtoiseen työkyvyttömyysvakuutukseen perustuen 21. päivästä eteenpäin. Sitten seuraavaa minä en ymmärrä … !
Kela ei maksa päivärahaa, jos saa päivärahaa muualta ! Onko tässä joku esittänyt asiansa väärin vai pelleilläänkö asiakkaalla vaan. Ei kait vapaaehtoinen vakuutus ja sen päiväraha voi evätä normaalia kelan sairauspäivärahaa? Vai vaaditaanko tuollainen työkyvyttömyysvakuutus yel-vakuutetuilta. No ei kuulu mulle, vuntsailin vaan.

Kelan sivuilta....

Muut korvaukset
Sairauspäivärahasta vähennetään muut samalta ajalta ja saman työkyvyttömyyden vuoksi maksettavat etuudet esim. työtapaturma-, ammattitauti-, liikennevahinkokorvaukset ja asepalveluksessa tai kriisinhallintatehtävissä sattunut tapaturma tai palvelussairaus.

Kattelin pikasesti ihan mielenkiinnosta.