Piti olla Tuhtissa Ruottalaiset laatulaakerit, vaan eipäollu. rupesi jyrisemään ja otin auki niin luki "RUSSIA"laakerin kyljessä, missähänpäin ruotsia semmonen kylä on. 130 M sarjan kärri, ihan viimesiä, ajettutodella vähän...
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 11.12.07 - klo:16:45 Piti olla Tuhtissa Ruottalaiset laatulaakerit, vaan eipäollu. rupesi jyrisemään ja otin auki niin luki "RUSSIA"laakerin kyljessä, missähänpäin ruotsia semmonen kylä on. 130 M sarjan kärri, ihan viimesiä, ajettutodella vähän...Meillä on WS-sarjalainen, toivottavasti ei ala laakerit rutisee tai saa weckmanin pojat tukkapöllyä. kannattanee reklamoida asiasta?
Lainaus käyttäjältä: Peurajussi - 11.12.07 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Ojala - 11.12.07 - klo:16:45 Piti olla Tuhtissa Ruottalaiset laatulaakerit, vaan eipäollu. rupesi jyrisemään ja otin auki niin luki "RUSSIA"laakerin kyljessä, missähänpäin ruotsia semmonen kylä on. 130 M sarjan kärri, ihan viimesiä, ajettutodella vähän...Meillä on WS-sarjalainen, toivottavasti ei ala laakerit rutisee tai saa weckmanin pojat tukkapöllyä. kannattanee reklamoida asiasta? tuo ws se maansiirtokärry ? Siinä pitäs olla italianpoikien tekemä teli ...........
Ylivoimainen veturi ja alivoimaiset peräkoneet?
Piti olla Tuhtissa Ruottalaiset laatulaakerit, vaan eipäollu. rupesi jyrisemään ja otin auki niin luki "RUSSIA"laakerin kyljessä, missähänpäin ruotsia semmonen kylä on. 130 M sarjan kärri, ihan viimesiä, ajettutodella vähän...***** Tyypillistä kotimaista konevalmistusta, osa komponenteistatulee alihankkijoilta, kasaa,maalaa ja toimittaa valmistajalle,pojat kasaa ,tietty rasvat uupuu navasta, eiku konemaakuntaan ja käyttöön,laakerit kuivina. ja lopputulos taattu.kyllä se "russia" laakeri (ensiasennuslaatua&made in china...)kestää kun kunnon vaseliinit välissä.mikä ihme siinä rasvanipassa ja nokareessa vaseliinia maksaaverrattuna takuureklamaatioihin, ja puskaradio laulaa.. ...
jf:n niittokoneessa oli kans venäläiset pyöränlaakerit.. oli mahtava niittää ku rengas tippu päisteessä.