Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK: n jäsenhankintakampanja  (Luettu 1245 kertaa)

Rakkine

  • Vieras
MTK: n jäsenhankintakampanja
Uusimmassa maastullissa oli uutinen, joka ainakin minut yllätti, sen mukaan kolmannes viljelijöistä ja metsänomistajista ei ole järjestön jäseniä.  Lauseessa oli niputettu viljelijät ja metsänomistajat, joten on vaikea sanoa, kuinka suuri osa viljelijöistä ei ole jäseniä ja kunka suuri osa metsänomistajista ei ole jäseniä.

Sitä minä ihmettelen, miksi MTK haluaisi jäsenikseen sellaisia metsänomistajia, jotka eivät viljele maata? Heistä ne  ketkä ovat jo mhy:n jäseniä, eivät varmasti koe olevan mitään syytä enää liittyä MTK:n jäseneksi. Ja toisaalta, jos on jo MTK: n jäsen ja mhy:n jäsen, niin miksi pitäisi enää maksaa MTK:lle erillistä metsämaksua, kun jo pitää mhy:lle maksaa.

3,05 cid mään

  • Vieras
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Uusimmassa maastullissa oli uutinen, joka ainakin minut yllätti, sen mukaan kolmannes viljelijöistä ja metsänomistajista ei ole järjestön jäseniä.  Lauseessa oli niputettu viljelijät ja metsänomistajat, joten on vaikea sanoa, kuinka suuri osa viljelijöistä ei ole jäseniä ja kunka suuri osa metsänomistajista ei ole jäseniä.

Sitä minä ihmettelen, miksi MTK haluaisi jäsenikseen sellaisia metsänomistajia, jotka eivät viljele maata? Heistä ne  ketkä ovat jo mhy:n jäseniä, eivät varmasti koe olevan mitään syytä enää liittyä MTK:n jäseneksi. Ja toisaalta, jos on jo MTK: n jäsen ja mhy:n jäsen, niin miksi pitäisi enää maksaa MTK:lle erillistä metsämaksua, kun jo pitää mhy:lle maksaa.
Olen ihmetellyt samaa. Kummallista, että MTK eli Maa- ja metsätaloustuottajien Keskusliitto haluaa jäsenikseen myös metsätaloustuottajia.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Kaikki ihmettelee että miksi Maidon Tuottajien Keskusliitto haluaa jäseniksi metsänviljeliöitä ja viljanviljeliöitä  :o

3,05 cid mään

  • Vieras
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Kaikki ihmettelee että miksi Maidon Tuottajien Keskusliitto haluaa jäseniksi metsänviljeliöitä ja viljanviljeliöitä  :o
Jos Kaikki viljanviljelijät liittyisivät MTK:hon ja äänestäisivät MTK:n vaaleissa vain viljanviljelijäehdokkaita, niin silloin maidontuottajat pystyttäisiin potkaisemaan ulos MTK:sta. MTK muutettaisiin sen jälkeen MMTK:si eli Maa- ja metsätalous- muttei maidontuottajien Keskusliitoksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Kaikki ihmettelee että miksi Maidon Tuottajien Keskusliitto haluaa jäseniksi metsänviljeliöitä ja viljanviljeliöitä  :o
MTK ei aja pelkästään maidontuottajien asiaa . Kaikki ei sitä ymmärrä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
olis hauska tietää missä mentäis ilman mtkta.   

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Kaikki on MTK: jäsen, minä en.  ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

3,05 cid mään

  • Vieras
Vs: MTK: n jäsenhankintakampanja
Kaikki on MTK: jäsen, minä en.  ;D ;D
DeCitonni onkin SLC:n jäsen. ;D