Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koska ensimmäinen kaatuu?  (Luettu 26034 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
B-alueella kaatu ainakin yks yli 300:n lehmän tila

Onko se ihan oikeesti kaatunut?
Pankki hakee tilaa konkorssiin.
Jees. Ei ole vielä nurin.

Eli vielä ei ole so*****, kuka tilan ostaa konkurssipesästä ????
Sitten kun se on so*****, niin vasara paukahtaa ja tila myydään, ei pankki ota näissä asioissa riskejä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
B-alueella kaatu ainakin yks yli 300:n lehmän tila

Onko se ihan oikeesti kaatunut?
Pankki hakee tilaa konkorssiin.
Jees. Ei ole vielä nurin.

Eli vielä ei ole so*****, kuka tilan ostaa konkurssipesästä ????
Sitten kun se on so*****, niin vasara paukahtaa ja tila myydään, ei pankki ota näissä asioissa riskejä.
Onko myynnissä ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
niin onko tämä se paljo palstatilaa saanut??? vai onko sen väliä??

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?


Eli vielä ei ole so*****, kuka tilan ostaa konkurssipesästä ????
Sitten kun se on so*****, niin vasara paukahtaa ja tila myydään, ei pankki ota näissä asioissa riskejä.
[/quote]

No ko Noortea tarttoo rahhoo laivavarustajie konkuurrsipesillen? Ko nuita paattei o nim piru vaikia kaupootella ko ostajia ei oo. Taikken sitte tuannne Palttia rahotuksellen!
Roskapankki mikä Roskapankki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???

cappi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 313
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
B-alueella kaatu ainakin yks yli 300:n lehmän tila

Onko se ihan oikeesti kaatunut?

Tuskin se kaatumaan pääsee. Tekee niinkuin tälläkin pastalla jotain marginaali merkkiä kehunut kirjoittaja, että hakeutuu velkasaneeraukseen. Ja aloittaa taas puhtaalta pöydältä

apila

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
B-alueella kaatu ainakin yks yli 300:n lehmän tila

Onko se ihan oikeesti kaatunut?

Tuskin se kaatumaan pääsee. Tekee niinkuin tälläkin pastalla jotain marginaali merkkiä kehunut kirjoittaja, että hakeutuu velkasaneeraukseen. Ja aloittaa taas puhtaalta pöydältä

Meinaatko että velat meni, mutta onneksi omaisuus jäi.. ;D

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
Hei haloo!
Jos tulevaisuus pelottaa, niin aina maatalouden voi myös lopettaa. MIKÄÄN PAKKO EI OLE KENENKÄÄN JATKAA!!

Ensimmäistä suurta "ruumista" odotellessa, voi myös itse miettiä, olisiko nyt syytä lopettaa, ennenkuin shittiä lentää lisää tuulettimeen.....
Sitä on muuten täppärille tulossa...

Kyllä ne ajat menneet olikin sitten hyviä..... ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Kateellisten panettelua...
Hei haloo!
Jos tulevaisuus pelottaa, niin aina maatalouden voi myös lopettaa. MIKÄÄN PAKKO EI OLE KENENKÄÄN JATKAA!!

Ensimmäistä suurta "ruumista" odotellessa, voi myös itse miettiä, olisiko nyt syytä lopettaa, ennenkuin shittiä lentää lisää tuulettimeen.....
Sitä on muuten täppärille tulossa...

Kyllä ne ajat menneet olikin sitten hyviä..... ;D

Edelläkävijät saa aina nauttia pilkasta ja kateellisten panettelusta  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Kateellisten panettelua...
Hei haloo!
Jos tulevaisuus pelottaa, niin aina maatalouden voi myös lopettaa. MIKÄÄN PAKKO EI OLE KENENKÄÄN JATKAA!!

Ensimmäistä suurta "ruumista" odotellessa, voi myös itse miettiä, olisiko nyt syytä lopettaa, ennenkuin shittiä lentää lisää tuulettimeen.....
Sitä on muuten täppärille tulossa...

Kyllä ne ajat menneet olikin sitten hyviä..... ;D

Edelläkävijät saa aina nauttia pilkasta ja kateellisten panettelusta  :P

Mutta jälkiviisautta parempaa viisautta ei olekkaan. Junamenijomiehetkin jaksaa vääntäytyä navetalleen taas muutaman kerran enempi, kun kertailevat "uhkarohkeiden" tekosia. ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

viljelyexpertti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
B-alueella kaatu ainakin yks yli 300:n lehmän tila

Onko se ihan oikeesti kaatunut?
Pankki hakee tilaa konkorssiin.



Mistäs tuollaista olet kuullut?  Itse tunnen miehen aika hyvin, eikä ole mitään puhetta edes viitteitä mistään tuollaisesta ollut.

KT

  • Vieras
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?

Mistäs tuollaista olet kuullut?  Itse tunnen miehen aika hyvin, eikä ole mitään puhetta edes viitteitä mistään tuollaisesta ollut.
[/quote]
Eikös yleensä kylillä tiedetä asiat paremmin kuin itse. Tosin onhan nähty tapauksia, että taitavasti peitellään ongelmat ja sit "tulee puun takaa"

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?



Mistäs tuollaista olet kuullut?  Itse tunnen miehen aika hyvin, eikä ole mitään puhetta edes viitteitä mistään tuollaisesta ollut.
[/quote]

Konkurssihakemukset /Pirkanmaa
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?



Mistäs tuollaista olet kuullut?  Itse tunnen miehen aika hyvin, eikä ole mitään puhetta edes viitteitä mistään tuollaisesta ollut.

Konkurssihakemukset /Pirkanmaa
[/quote]

Mikäli velekaa on  riittävästi ja vakuuksia liian vähän, niin pankki ei tilaa hae konkurssiin, pankki hakee vain riittävän vauraan tilan konkursiin, muuten se itse häviää liikaa.

viljelyexpertti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
En löytänyt mistään listaa pirkanmaan konkurssihakemuksista. Käräjäoikeuden saitiltakaan en löytänyt mitään.     
Pistäppäs linkki sinne mistä sen löytää. Tämä asia nimittäin koskettaisi vähän itseäkin, kun on sieltä jonkun verran saatavia. Pienenä velkojanahan siinä taatusti jäisi nuolemaan näppejään.

mah

  • Vieras
Vs: Koska ensimmäinen kaatuu?
Hiukkasen eppäilen näitä arvailuja? Eihän tuo ol pyörinyt kahtakaan vuotta? Ei pankit yleensä niin hanakoita oo, alkukankeutta korkeintaan...Tai sitten on jotain sössitty aikasemmin ja pahasti, tai yrittäjiltä on henkiset paukut loppuneet. Eli tuohon en usko. Elletten muuta todista...