Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe suomessa on 500 000 hehtaaria liian vähän peltoa  (Luettu 9905 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
sorkkis paikkaa bäccärin jättämää aukkoo, tilakäyntejä jos alkaa tekeen niin kyllä siinä kahveekupit kilisee pöydäs kun sorkkis lyä nyrkkiä pöytään ymmärtämättömään isäntään tuskastuessaan 8) 8) 8) 8)

Kun on omin silmin nähnyt härkäpavulla syötetyn lihasian kasvavan kannattaisi asian tuntemattoman olla vastaan väittämättä .
Ei kai sitä kukaan epäilekkään ettei sika härkäpavulla kasvaisi. Sopivan tiiviste lisäyksen kanssa jossa oikea aminohappo koostumus. Mä kun olen kiinnostunut myös euroista niin mä en vaan ole saanut sitä papua kannattavaksi syöttää sioille. Sempä vuoksi tässä kovasti ihmetellään jos joku väittää että härkäpavun syöttäminen sioille on niin kannattavaa, että rahaa jää oikeen pellon ostoon.
Hyvin hoidettu yhdistelmä sikala tuottaa .
Lihasikala pitäjät on aina parkumassa huonoa kannattavuutta , sen vuoks moni alkio itse lihottamaan porsaat .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
mitäpä tapahtuisi jos suomen eteläosiin ilmestyisi yhtäkkiä yhdessä yössä laajennus, 500 000 hehtaaria hyvää peltomaata :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

No veeteemeli uluvois niile tundratukia…    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."