Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Heinäluoman isän eläkesäästöt vietiin - syyttää Maalaisliittoa  (Luettu 3293 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sepen valehtelun mittasuhteet

  Kyllä Heinäluoma on täysin oikeassa Maalaisliitto /kepun suhteen. Aina kun tuulee vaikea aika niin kepu hyökkää toisten säästämien varojen kimppuun. Minun isäni oli todella pahoillaan edellisen kepu/kokoomushallituksen leikattua hänen eläkkeensä. Pärjäsi kyllä, mutta periaatteellinen vääryys tuntuu pahalta.
   Se että tiedän tasan varmasti kepun olevan persiistä, perustuu pitkään politiikan seurantaan. Niin hulluksi en koskaan tule, että voisin kepua äänestää :D

Tänään toisessa viestiketjussa Sepe kertoo isänsä kuolleen 18 vuotta sitten.
Edellinen Kepu-Kakohallitus ei ollut edes aloittanut silloin,joten leikkaaja oli Holkerin hallitus.
[/quote]

  En puhunut todellakaan isästäni. Isäni kuoli vuonna 2001   89 vuotiaana.  Tässähän se paikallisen tuottajayhdistyksen sairaus piilee :D

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Sepen valehtelun mittasuhteet

  Kyllä Heinäluoma on täysin oikeassa Maalaisliitto /kepun suhteen. Aina kun tuulee vaikea aika niin kepu hyökkää toisten säästämien varojen kimppuun. Minun isäni oli todella pahoillaan edellisen kepu/kokoomushallituksen leikattua hänen eläkkeensä. Pärjäsi kyllä, mutta periaatteellinen vääryys tuntuu pahalta.
   Se että tiedän tasan varmasti kepun olevan persiistä, perustuu pitkään politiikan seurantaan. Niin hulluksi en koskaan tule, että voisin kepua äänestää :D

Tänään toisessa viestiketjussa Sepe kertoo isänsä kuolleen 18 vuotta sitten.
Edellinen Kepu-Kakohallitus ei ollut edes aloittanut silloin,joten leikkaaja oli Holkerin hallitus.

  En puhunut todellakaan isästäni. Isäni kuoli vuonna 2001   89 vuotiaana.  Tässähän se paikallisen tuottajayhdistyksen sairaus piilee :D
[/quote]

Totuus kumminkin on se, että isä-Vihtori oli syntynyt 11.12.1896.
Että revi siitä sitä politiikkaasi jos siihen pitää vielä kuolleetkin sotkea.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sepen valehtelun mittasuhteet

  Kyllä Heinäluoma on täysin oikeassa Maalaisliitto /kepun suhteen. Aina kun tuulee vaikea aika niin kepu hyökkää toisten säästämien varojen kimppuun. Minun isäni oli todella pahoillaan edellisen kepu/kokoomushallituksen leikattua hänen eläkkeensä. Pärjäsi kyllä, mutta periaatteellinen vääryys tuntuu pahalta.
   Se että tiedän tasan varmasti kepun olevan persiistä, perustuu pitkään politiikan seurantaan. Niin hulluksi en koskaan tule, että voisin kepua äänestää :D

Tänään toisessa viestiketjussa Sepe kertoo isänsä kuolleen 18 vuotta sitten.
Edellinen Kepu-Kakohallitus ei ollut edes aloittanut silloin,joten leikkaaja oli Holkerin hallitus.

  En puhunut todellakaan isästäni. Isäni kuoli vuonna 2001   89 vuotiaana.  Tässähän se paikallisen tuottajayhdistyksen sairaus piilee :D

Totuus kumminkin on se, että isä-Vihtori oli syntynyt 11.12.1896.
Että revi siitä sitä politiikkaasi jos siihen pitää vielä kuolleetkin sotkea.

[/quote]

  Mun isoisä Taavetti syntyi 18.12.1887. Että revi siitä ,,,,pelle :D