Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jari Lepän Pirkka sydrooma.  (Luettu 6099 kertaa)

mustaviiksi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 414
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
”Valio hallitsee edelleen raakamaidon hankinnan markkinaa ylivoimaisen markkina-asemansa turvin. Tämän vuoksi kiintiön poistamista kokonaan ei pidetty mahdollisena”, KKV tiedotti päätöksestä."

"Raakamaitoa myydään vuosittain noin kaksi miljardia litraa, eli Valion kiintiö on alle kymmenen prosenttia kokonaismäärästä."

"VALIO hallitsee yhä yli 80:tä prosenttia raakamaidon hankintamarkkinoista."

Ei mulla muuta.........
ei luulis s-ketjulle olevan vaikeaa löytää itselleen pakkaajameijeriä ja tuottajia kun nyt moneen kertaan on vakuuteltu jotta kauppa tinkii kateistaan, ei alkutuottajien tilistä :-\ :-\ :-\ :-\

Valio hallitsee maitomarkkinoita, misei maksa tuottajille kunnon hintaa? Mistä se kiikastaa? Ei mulla muuta.

Miksi muut ei nosta tuottajahintaa kerta tarvitsevat maitoa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
sepe kuvittelee että sitten kun maidontuottajat on saatu s-ryhmän liekaan niin alarotu ja kumppanit alkaa tinkimään palkoistaan ja luontaiseduistaan jotta hän, sepeteus saa edulllisia elintarvikkeita  ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
”Valio hallitsee edelleen raakamaidon hankinnan markkinaa ylivoimaisen markkina-asemansa turvin. Tämän vuoksi kiintiön poistamista kokonaan ei pidetty mahdollisena”, KKV tiedotti päätöksestä."

"Raakamaitoa myydään vuosittain noin kaksi miljardia litraa, eli Valion kiintiö on alle kymmenen prosenttia kokonaismäärästä."

"VALIO hallitsee yhä yli 80:tä prosenttia raakamaidon hankintamarkkinoista."

Ei mulla muuta.........
ei luulis s-ketjulle olevan vaikeaa löytää itselleen pakkaajameijeriä ja tuottajia kun nyt moneen kertaan on vakuuteltu jotta kauppa tinkii kateistaan, ei alkutuottajien tilistä :-\ :-\ :-\ :-\

Valio hallitsee maitomarkkinoita, misei maksa tuottajille kunnon hintaa? Mistä se kiikastaa? Ei mulla muuta.

Miksi muut ei nosta tuottajahintaa kerta tarvitsevat maitoa.
Eemeli kirjoittaisi, että muut meijerit ja kaupan merkit ovat käsi Valion taskulla.  ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
sepe kuvittelee että sitten kun maidontuottajat on saatu s-ryhmän liekaan niin alarotu ja kumppanit alkaa tinkimään palkoistaan ja luontaiseduistaan jotta hän, sepeteus saa edulllisia elintarvikkeita  ;) :D ;D 8)

Ihan höhpö höpö juttuja. Valion liekassahan tixinkoottaja ollu 100 vuotta. Valio syyttää huonosta tilityskyvystään kauppaa. Kyllä on sitten perseestä koko maituhomma.

Vai onko se edes huono. Euroopan kovin tuottajahinta ja kovimmat tukiaiset. Mikhän ei riitä.

Viimeksi muokattu: 11.06.19 - klo:17:09 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
onko noin?   ja ethän siäkään omilla rahoilla etes siellä torin laitalla asustele..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
onko noin?   ja ethän siäkään omilla rahoilla etes siellä torin laitalla asustele..
"Oksan rahat ovat minun rahojani."

Sepeteus Mikkeliläinen
2019 jKr

Tuo asia käsiteltiin Stellan nurkkapöytäsä. Kyllä Oksa saa pitää miljoonansa. Mutta Jari Leppä aikoo ryöstää kuluttajien rahat.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
onko noin?   ja ethän siäkään omilla rahoilla etes siellä torin laitalla asustele..
"Oksan rahat ovat minun rahojani."

Sepeteus Mikkeliläinen
2019 jKr

Tuo asia käsiteltiin Stellan nurkkapöytäsä. Kyllä Oksa saa pitää miljoonansa. Mutta Jari Leppä aikoo ryöstää kuluttajien rahat.
Harakka net siunki kullat kähveltää niin ettet huomaakaan. Ei kannata kasata mahrottomia. ;D

Sen verran vaan, ettei tarvii sadan viienkympin ruokarahhaa kaupuntilta pyytää. 🤣🤣🤣🤣

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jari Lepän Pirkka sydrooma.
onko noin?   ja ethän siäkään omilla rahoilla etes siellä torin laitalla asustele..
"Oksan rahat ovat minun rahojani."

Sepeteus Mikkeliläinen
2019 jKr

Tuo asia käsiteltiin Stellan nurkkapöytäsä. Kyllä Oksa saa pitää miljoonansa. Mutta Jari Leppä aikoo ryöstää kuluttajien rahat.
Harakka net siunki kullat kähveltää niin ettet huomaakaan. Ei kannata kasata mahrottomia. ;D

Sen verran vaan, ettei tarvii sadan viienkympin ruokarahhaa kaupuntilta pyytää. 🤣🤣🤣🤣
Jollekin antavat maksulitteran Litteriin ja sanovat päälle että "siähän seleviät viieläkympilä". Mannekiinin on myönnyttävä ja sanottava että "mistä tiijjät". ;D

Mistäs tiiät?