Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eijoo halpuutettu.  (Luettu 996 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Eijoo halpuutettu.
https://yle.fi/uutiset/3-10794263

Ei tarvii kuin pihalla pistäyksee, niin pääsee ruan laittohon.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13081
Vs: Eijoo halpuutettu.
Joskus yrteissä voi erehtyä, mutta onneksi kuolonuhreja tulee normaalitapauksessa vain perhepiirissä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: Eijoo halpuutettu.
mut kiva kun on ihan koulutus nuihin...   kyl vain iisalmessa.     oha se hyä jos rikat pihalta kelpaa syöntiin,  ei tartte etes liiteriin mennä.     mut kuin pitkään tuolla pärjää...?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Eijoo halpuutettu.
mut kiva kun on ihan koulutus nuihin...   kyl vain iisalmessa.     oha se hyä jos rikat pihalta kelpaa syöntiin,  ei tartte etes liiteriin mennä.     mut kuin pitkään tuolla pärjää...?

Kyllä se keripukin loitolla pitää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: Eijoo halpuutettu.
hui, onko nykyään moista liikkeellä?   en oo kuullu et olis mut kait se sitissä on mahollista..