Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pääkuilu tukossa  (Luettu 2045 kertaa)

palindromi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
  • kulissit syö katteet
pääkuilu tukossa
onko kellään kokemuksia navetan tukkeutuneesta pääkuilusta? mulla olis sellanen riemu edessä :P millähän konstin olis helepoin aukaasta?

KT

  • Vieras
Vs: pääkuilu tukossa
onko kellään kokemuksia navetan tukkeutuneesta pääkuilusta? mulla olis sellanen riemu edessä :P millähän konstin olis helepoin aukaasta?
Mun asiakas kutsu viemärinaukasu miehet hommiin. Jollain myyrällä tyrkkäsivät reijän lietteeseen.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: pääkuilu tukossa
Palstalle sopivin neuvoin, kuten itsekin taannoin sain: Räjäytä sopivan kokoinen lataus!!! ;D ;D

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: pääkuilu tukossa
onko kellään kokemuksia navetan tukkeutuneesta pääkuilusta? mulla olis sellanen riemu edessä :P millähän konstin olis helepoin aukaasta?

Ota maatalousharjoittelija. Anna sille ensimmäisenä aamuna kenttälapio ja sano, että: Kaiva!

Suunnilleen näin mulle tehtiin.  ;)

sutireme

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 118
Vs: pääkuilu tukossa
Entä jos on umpikuilua parikymmentä metriä ?

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: pääkuilu tukossa
Entä jos on umpikuilua parikymmentä metriä ?

Kai siihen putkeen reikä jätettiin toiseen päähänkin?  :D

CARINA2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 658
Vs: pääkuilu tukossa
Tuttu ongelma, meilä mennee puotuskaivon ja lietesäiliön väli jummiin toisinaan joka viikko, toisinaan taas saattaa pelata parivuotta iliman tukoksia.. Ratkasuna on ollu puotuskaivoon puotettu ritiläkasetti, josa kuormaliina dippausta varten. Ku alakaa ahistaa, ni kuormaliina etukuormaimmeen, ja dipataan ylös-alas, juu knou ::)
Ku aikasa hytkyttellee, ni sitte se poksahtaa niin et ikkunat helisee ;D