Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puolueiden ominaisuudet?  (Luettu 3812 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU
Halla-aho on kyllä erittäin vakuuttava, looginen, johdonmukainen ja analyyttinen. Antaa itsestään poliitikoista älykkäimmän kuvan, Jussi tulee heti kakkosena Kekkosen jälkeen😁

Uppoo kuin vanhaan koh####n

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7491
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU
Halla-aho on kyllä erittäin vakuuttava, looginen, johdonmukainen ja analyyttinen. Antaa itsestään poliitikoista älykkäimmän kuvan, Jussi tulee heti kakkosena Kekkosen jälkeen😁

Uppoo kuin vanhaan koh####n
Taas Sepe ärsyyntyi. Samalla lailla kuin silloin, kun avaimesta käyntiin lähtenyt Mosse ei enää lähtenytkään avainta vääntämällä käyntiin. ;D😁 ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Pirkka-Eemeli

  • Vieras
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Kateus ei kuulu puolueemme agendaan, vai mitä luulet puolueemme ajattelevan ajaessamme rikkaiden verohelpotuksia ja valinnanvapausmahdollisuuksia? Veeti ja Eemeli eivät nedusta puolueemme linjaa. Tietojemme mukaan ovat katkeria Kepulle, kun eivät siellä pärjänneet ja kun Kepu heitti heidät ulos. Umpikommunisteja molemmat.

Olet yhtä kokoomuslainen, kuin meikäläinen komunisti.
Epäilemättä totta.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Kateus ei kuulu puolueemme agendaan, vai mitä luulet puolueemme ajattelevan ajaessamme rikkaiden verohelpotuksia ja valinnanvapausmahdollisuuksia? Veeti ja Eemeli eivät nedusta puolueemme linjaa. Tietojemme mukaan ovat katkeria Kepulle, kun eivät siellä pärjänneet ja kun Kepu heitti heidät ulos. Umpikommunisteja molemmat.

Olet yhtä kokoomuslainen, kuin meikäläinen komunisti.
Epäilemättä totta.
Hah hah hah hah… tää oli kyllä hyvä, huh huh huokaus – Pirkka-Eemelin kommentti on ehdottomasti vastausten aatelia.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU
Halla-aho on kyllä erittäin vakuuttava, looginen, johdonmukainen ja analyyttinen. Antaa itsestään poliitikoista älykkäimmän kuvan, Jussi tulee heti kakkosena Kekkosen jälkeen😁

Uppoo kuin vanhaan koh####n
Taas Sepe ärsyyntyi. Samalla lailla kuin silloin, kun avaimesta käyntiin lähtenyt Mosse ei enää lähtenytkään avainta vääntämällä käyntiin. ;D😁 ;D

Syyllinen ärsyyntyy kun pittää yö vahtia kohtuva. Kohtuu rasittavaa se kyllä on.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7491
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Kohtu on Sepen lohtu. 😁😁
  ;D ;D ;D ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Kohtu on Sepen lohtu.
  ;D ;D ;D ;D ;D

Ihan miten vaan tykkäät
Mulle nuo tixinkoottajat "ihan sama"
https://www.is.fi/viihde/art-2000006064842.html

En syö leipää, perunaa, pullaa, enkä juo maitoa, Topi luettelee.

Ei siis puikulaa eikä kurria.

Viimeksi muokattu: 11.04.19 - klo:13:31 kirjoittanut Sepeteus

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Kateus ei kuulu puolueemme agendaan, vai mitä luulet puolueemme ajattelevan ajaessamme rikkaiden verohelpotuksia ja valinnanvapausmahdollisuuksia? Veeti ja Eemeli eivät nedusta puolueemme linjaa. Tietojemme mukaan ovat katkeria Kepulle, kun eivät siellä pärjänneet ja kun Kepu heitti heidät ulos. Umpikommunisteja molemmat.

Olet yhtä kokoomuslainen, kuin meikäläinen komunisti.
Epäilemättä totta.

Voi helevettiläinen senthän...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."