Keskusteluaiheet > Koneet, laitteet ja tekniikka

Peännousema

(1/10) > >>

Heino Leino:
Pertteeni, se on taas se aeka vujesta kun paskatunkio haluvaesi tulla takasi navettaan, tae on niinku persu Haaparannan tullissa, että ei yhtää ennää tänne... Ronoksen (kronos 350) se vissin taaas Valametin perrään sijotuttaa, jos tuo suostuu talaviuniltaan herräämmän. Vaen tehän tijjäättä moesen kuromaajan, hyvä kun saapi pikkusen siirrettyö ja sonta valluu takasi siihen seinän viereen lipuskoetuun monttuun yönaekana.

Ettätuota, joko oesi aeka pyöriväalustasen ja jos oesi, niin mikä oesi passeli koko merkki malli ja niin etelleen.  ja loppusi samalla sen teussin teärääminen siinä tunkijossa kun kulumahousut jalloessa ja lipposkenkiissä saesi pörryytellä.  Semmosta kahtapuolen kahenkympin konetta vosin harkita, ossuuspankin tyttäret mahtasi rahottaa mielellään...

icefarmer:

--- Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.03.19 - klo:19:20 ---Pertteeni, se on taas se aeka vujesta kun paskatunkio haluvaesi tulla takasi navettaan, tae on niinku persu Haaparannan tullissa, että ei yhtää ennää tänne... Ronoksen (kronos 350) se vissin taaas Valametin perrään sijotuttaa, jos tuo suostuu talaviuniltaan herräämmän. Vaen tehän tijjäättä moesen kuromaajan, hyvä kun saapi pikkusen siirrettyö ja sonta valluu takasi siihen seinän viereen lipuskoetuun monttuun yönaekana.

Ettätuota, joko oesi aeka pyöriväalustasen ja jos oesi, niin mikä oesi passeli koko merkki malli ja niin etelleen.  ja loppusi samalla sen teussin teärääminen siinä tunkijossa kun kulumahousut jalloessa ja lipposkenkiissä saesi pörryytellä.  Semmosta kahtapuolen kahenkympin konetta vosin harkita, ossuuspankin tyttäret mahtasi rahottaa mielellään...

--- Lainaus päättyy ---
urakoitsija paikalle ja loput rahat ryyppää

Dr.Who:
<<<<<<paska homma, eiköpä se etukuormaajalla paskat siirryy, niin ole  tehnyt.

Heino Leino:
Ei mulla oo oekeen mihin etukuormaajalla siirrellä. Tulloo vielä joku tirektiiviherra ja viepi linnaan. Pitäs vain nostella seinän vierestä kauvvemmas.

Nettikonneessa oesi rattaella kulukeva Ara, oesikko tuosta konstiksi

lypsyukko:
Patterointi- / aumausilmoitus :)  Minä en mitään mistään Arasta tiedä, mutta tuskin niihin nyt pankin tyttösten mielipidettä tarvittoo kysellä. Ittellä tr-kaivuri ja sekin ek:n joissain asioissa päihittää. Varsinkin routaisen paskan siirrossa. No tänä talvena paska ei edes jäätynyt. Toki ympäripyörivällä saa kasattua korkeammalle kuin tr.kaivurilla. Mutta jos mä oon joskus joutunut korkealle nostelemaan , niin patruunan pilkillä yrittänyt liputa. Mutta muutamaan vuoteen ei ole pahasti ollut tilasta puutetta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta