Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tiilikainen,kannatamme tiukempia ilmastotavoitteita  (Luettu 1070 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25271

Viimeksi muokattu: 18.03.19 - klo:11:16 kirjoittanut Eemeli

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
kait kepuloinen muistaa, maapallon pelastamisessa a ja o on punaisenlihan ja maidontuotannon vähentäminen.

Ja täällä kepuloiset julistavat messiaansa sanaa.

https://wwf.fi/ruokaopas/vahemman-ja-parempaa-lihaa/Naudanlihalla-ja-maitotuotteilla-on-suuri-hiilijalanjalki-1859.a

https://ilmasto-opas.fi/fi/ilmastonmuutos/hillinta/-/artikkeli/ab196e68-c632-4bef-86f3-18b5ce91d655/ilmastomyotainen-ruoka.html

Onhan siinä pakko laittaa kepun likaisen työn osasto hommiin, että kaikki tuo saadaan kansalle syötettyä parhain päin. Hyästi jo aloitettu kuinka vettä säästyy, kun tundralla kasvatetaan. Onkohan nauta siellä oppinu olemaan juomatta talvella, kuten peurat ja kauriit.

Viimeksi muokattu: 18.03.19 - klo:12:22 kirjoittanut Sepeteus

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 824
Tuskin on oppinut, mutta vettähän kyllä suomessa riittää. Vai onko sepeltä vesi loppunut, koska nauta joi?  Kossuakin sepelle riittää, vaikka nauta syö osan ohrasadosta.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Tuskin on oppinut, mutta vettähän kyllä suomessa riittää. Vai onko sepeltä vesi loppunut, koska nauta joi?  Kossuakin sepelle riittää, vaikka nauta syö osan ohrasadosta.

Mutta kansa on tätä mieltä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006039432.html

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 824
Vai että kansa haluaa maksaa enemmän, kuluttajahintaanhan nuo verot lisätään. Oletkos sepe nyt ihan varma halustasi maksaa yhä enemmän?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vai että kansa haluaa maksaa enemmän, kuluttajahintaanhan nuo verot lisätään. Oletkos sepe nyt ihan varma halustasi maksaa yhä enemmän?
Minulta mitään ole kysytty. Mutta aivan mielenkiinnolla seuraan. Eihän tuo muikun ja silakan hintaan vaikuta.