Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10 miljoonaa puuntainta pitäisi kepun piikkiin istuttaa  (Luettu 940 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22056
Meinaako johtaja sibilä aloittaa liittymis-sopimuksen vastaisten raivioiden uudelleen metsittämisen.

Vuodessa kait 150 miljoonaa tainta, joten jos 10 miljoonaa lisää, onko niitä niin paljon saatavisssa.

Taitaisi olla parempi.
kepuloisille muutama satatuhatta kortsua.

Pirkka-Eemeli

  • Vieras
Jos skenaariosi toteutuisi, arvaa, kuka meuhkaa siitä seuraavat viikot? Meillä Kokoomuksessa arvostamme yrittäjyyttä,  maatalouttakin, joten epäsovun kylväminen ei kuuku agendaamme. Vedä Eemeli kortsu päähän ja hyppää järveen.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22056
Mites teillä kepussa, annatte ymmärtää sovusta.

Edellissyksyinen maidon kriisituki, mutta vain c-tukialueelle, miten sopii sitten ideologiaanne, ettei riitaa tai epäsopua
saisi kylvää.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Jos skenaariosi toteutuisi, arvaa, kuka meuhkaa siitä seuraavat viikot? Meillä Kokoomuksessa arvostamme yrittäjyyttä,  maatalouttakin, joten epäsovun kylväminen ei kuuku agendaamme. Vedä Eemeli kortsu päähän ja hyppää järveen.

Teillä kokoomuksessa Eemeli tekee melkoista myyräntyötä. Kuka jaksaa VeetiEemelin paskanjauhannan jälkeen enää myöntää äänestävänsä kokoomusta?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22056
Noin lapsellisellako argumentilla olet liikkeellä.
Vaalit ratkaistaan kaupungeissa ja luulen ma, jotta peruskaupunkilaisen peruslukemiseen ei kuulu agronetti.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Noin lapsellisellako argumentilla olet liikkeellä.
Vaalit ratkaistaan kaupungeissa ja luulen ma, jotta peruskaupunkilaisen peruslukemiseen ei kuulu agronetti.

Apina ei tunne ketään, mutta Markun tuntee kaikki !


Muutkin kuin nimimerkki ”Kaikki”
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
mutta miten sinne a b - alueelle voi tuke laittaa kun ei kellää lypsylehmiä?    eiks net ollu noille karjoille????