Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Klapisäkit  (Luettu 3127 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3115
Klapisäkit
On kai ollut joskus täällä, mistä sais sopuhintaan?

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1242
Vs: Klapisäkit
En tiedä halvimmista mutta sellaiset jotka on kauttaaltaan "kärpäsverkkoa" olen todenut hinta/laatu-suhteeltaan parhaiksi. Säkkikaupasta taisin viimeksi tilata. Ei niissä isoja eroja hinnoissa ole jos ei ihan sadoittain kerralla osta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9552
Vs: Klapisäkit
En tiedä halvimmista mutta sellaiset jotka on kauttaaltaan "kärpäsverkkoa" olen todenut hinta/laatu-suhteeltaan parhaiksi. Säkkikaupasta taisin viimeksi tilata. Ei niissä isoja eroja hinnoissa ole jos ei ihan sadoittain kerralla osta.

Jos itse vielä säkkejä ostan niin ajattelin kans noita käpäsverkkosäkkejä seuraavaksi. Normi klapisäkit saa jäädä kauppaan, pakko keksiä muuta. Aika kertakäyttö tavaraa tuntuu olevan tuo normisäkin valkoinen pala.

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1242
Vs: Klapisäkit
Eikäku uittokalustoltahan niitä tilasin. Niissä on sellainen "kansiläppäkin" joka tosin saisi olla hivenen suurempi.

Viimeksi muokattu: 17.03.19 - klo:20:17 kirjoittanut eevertti

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9552
Vs: Klapisäkit
Eikäku uittokalustoltahan niitä tilasin. Niissä on sellainen "kansiläppäkin" joka tosin saisi olla hivenen suurempi.

Tuolla sivustolla mäkin niitä näin. En edes tiennyt tuollaisia olevan olemassakaan. Tilasin käsin veivattavan Solo keskipako levittimen :) Chatti josta saanti oli varma ja hinnastakin pääsi yhteisymmärrykseen. Siksi kait ne Chatit on .

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3115
Vs: Klapisäkit
No entäs ne isoverkolliset, siis ihan narusta tehdyt?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64787
Vs: Klapisäkit
iha hyviä, mut miulla ainakii tuo pystysä pysyminen noilla niiin hankalaa...   ku kuivuuu...