Keskusteluaiheet > Metsätalous

Klapisäkit

(1/2) > >>

klapikasa:
On kai ollut joskus täällä, mistä sais sopuhintaan?

eevertti:
En tiedä halvimmista mutta sellaiset jotka on kauttaaltaan "kärpäsverkkoa" olen todenut hinta/laatu-suhteeltaan parhaiksi. Säkkikaupasta taisin viimeksi tilata. Ei niissä isoja eroja hinnoissa ole jos ei ihan sadoittain kerralla osta.

lypsyukko:

--- Lainaus käyttäjältä: eevertti - 17.03.19 - klo:18:41 ---En tiedä halvimmista mutta sellaiset jotka on kauttaaltaan "kärpäsverkkoa" olen todenut hinta/laatu-suhteeltaan parhaiksi. Säkkikaupasta taisin viimeksi tilata. Ei niissä isoja eroja hinnoissa ole jos ei ihan sadoittain kerralla osta.

--- Lainaus päättyy ---

Jos itse vielä säkkejä ostan niin ajattelin kans noita käpäsverkkosäkkejä seuraavaksi. Normi klapisäkit saa jäädä kauppaan, pakko keksiä muuta. Aika kertakäyttö tavaraa tuntuu olevan tuo normisäkin valkoinen pala.

eevertti:
Eikäku uittokalustoltahan niitä tilasin. Niissä on sellainen "kansiläppäkin" joka tosin saisi olla hivenen suurempi.

lypsyukko:

--- Lainaus käyttäjältä: eevertti - 17.03.19 - klo:20:15 ---Eikäku uittokalustoltahan niitä tilasin. Niissä on sellainen "kansiläppäkin" joka tosin saisi olla hivenen suurempi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla sivustolla mäkin niitä näin. En edes tiennyt tuollaisia olevan olemassakaan. Tilasin käsin veivattavan Solo keskipako levittimen :) Chatti josta saanti oli varma ja hinnastakin pääsi yhteisymmärrykseen. Siksi kait ne Chatit on .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta