Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Perseestä ja syvältä  (Luettu 21889 kertaa)

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Tasainen luonne...
Tottakai STTK kuuluu tälle palstalle, siinä kuin MTK ja YTK:fi ja monet muutkin  ::)

Kyllä... tietysti kuuluu - mutta siitä ei nyt ollut kyse.
Kyse on siitä, että tarviiko käyttää tuollaista haukkuvaa tyyliä? Eikö tosiaankaan voi keskustella asiallisemmin. Jos ei, niin siitä vaan, antaa palaa!
Kiitos kovasti... luvasta, jota en tarvitse enkä kaipaa... vapaan maan vapaa kansalainen kirjoittaa niin kuin hyväksi näkee... lienee uutinen - tai hällä ja väliä  :o  :o  ::)
Minä myös saanen vapaasti komennella ja nuhdella vapaassa maassa, vapaana kansalaisena, silloin, kun hyväksi näen? Miksi sinä mulle siitä noitumaan...

Saat saat... aikani kuluksihan minä tässä  :P  :P  :P
  Olet sinä sitten ailahteleva luonne...;-)

Mulla on... ja otsikossa loput  :P  ;D  :P
Tuosta minä olen jyrkästi eri mieltä! :)

Aulis Anttila

  • Vieras
Mielipide...
Tottakai STTK kuuluu tälle palstalle, siinä kuin MTK ja YTK:fi ja monet muutkin  ::)

Kyllä... tietysti kuuluu - mutta siitä ei nyt ollut kyse.
Kyse on siitä, että tarviiko käyttää tuollaista haukkuvaa tyyliä? Eikö tosiaankaan voi keskustella asiallisemmin. Jos ei, niin siitä vaan, antaa palaa!
Kiitos kovasti... luvasta, jota en tarvitse enkä kaipaa... vapaan maan vapaa kansalainen kirjoittaa niin kuin hyväksi näkee... lienee uutinen - tai hällä ja väliä  :o  :o  ::)
Minä myös saanen vapaasti komennella ja nuhdella vapaassa maassa, vapaana kansalaisena, silloin, kun hyväksi näen? Miksi sinä mulle siitä noitumaan...

Saat saat... aikani kuluksihan minä tässä  :P  :P  :P
  Olet sinä sitten ailahteleva luonne...;-)
Mulla on... ja otsikossa loput  :P  ;D  :P
Tuosta minä olen jyrkästi eri mieltä! :)

Saa olla  :P  ::)  ;D  :P  ;D