Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 8350 ja carraro  (Luettu 19705 kertaa)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4393
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: 8350 ja carraro
Tuossa aataminaikuisessa 1690 taavetissa on carraron ae 3 akseli, siinä oikeat kartiorullalaakerit, 4 pultilla kupit kiinni. Isotöinen purettava jos osiin laittaa. Meni etuperästä booriakseli sileäksi joskus 3v sitten.

Tampereella Lehtolan koneella liimaavat uusia kun purkaa etuperän irti.

Ohi asian, mutta kumminkin.. Laatu tippunut alaspäin jos ei oo laakereita kupeissa.

Oikeat kartiorullalaakerit on maasiassakin. Jos muistaa rasvata eikä uita lietealtaassa niin melkoisen kestävät tuntuvat olevan. Purkaminen on vähän haastavaa jos ne tappikappaleet ovat riittävän kauan saaneet jumahtaa haarukkaan paikoilleen. Piti tehdä isommat kierteet niihin kun se alkuperäinen koko ei kestänyt vetää tarpeeksi vaikka veti niin että ulosvetopultti ei vedon aikana pyörinyt siinä kierteessä :-( Ja kyllähän sitä koputeltiin, lioteltiin ja maaniteltiin. Kovin rajuja lämpöjä ei haarukalle hirvennyt antaa, vähän vaan.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: 8350 ja carraro
Noita kuppeja pidetään kestävämpänä isossa Fiatissa ja pienissä Zf:ssä etukuormainkäytössä, mutta ei tunnu carrarossa kestävänkään tai sitten haarukka on pehmeää. Dana Sigessä kartorullat, suht isot.