Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe seitsemän veljestä  (Luettu 4853 kertaa)

carhu

  • Vieras
Vs: seitsemän veljestä
Eihän lomittajat ehdi kaikkia puutteessa olevia hoitamaan.

Met kaikki joutilaathan voitas kyllä  autta,Vai miten se on vielläkö se on  kärki kova.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: seitsemän veljestä
Tosiasiahan on jotta työntekijät loppuu suomesta, kun pitäisi ihan itse.

Viime talvena joku tisunkoittaja laittoi autoilijan maksamaan, kun ei oltu päästy hakemaan maitoa. Kun olisi ihan itse pitänyt huolehtia
tien kunnosta tai kun apulantaa ei kelirikon takia satu pihaan. Kun olisi ihan itse pitänyt tilata lanta ennen kelirikkoa.

Tuolla tundran takana, enempi niitä toimitusjohtajia.

Minä luulen että sanominen tulis siitäkin, jos ominpäin valtion teitä alkais korjailemaan.

Notta väärin sammutettu...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: seitsemän veljestä
Tosiasiahan on jotta työntekijät loppuu suomesta, kun pitäisi ihan itse.

Viime talvena joku tisunkoittaja laittoi autoilijan maksamaan, kun ei oltu päästy hakemaan maitoa. Kun olisi ihan itse pitänyt huolehtia
tien kunnosta tai kun apulantaa ei kelirikon takia satu pihaan. Kun olisi ihan itse pitänyt tilata lanta ennen kelirikkoa.

Tuolla tundran takana, enempi niitä toimitusjohtajia.

Minä luulen että sanominen tulis siitäkin, jos ominpäin valtion teitä alkais korjailemaan.

Notta väärin sammutettu...
niin, eihän seoo veetieemeliltäkään aina menny lumityöt  kuin trömssöössä  :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: seitsemän veljestä
– Meneillään ei ole seksuaalirikosten ilmiö, jossa ulkomaalaiset kulkevat kaduilla raiskaamassa. Nämä vain sattuivat samaan ajankohtaan. Tapahtumat eivät liity toisiinsa eikä yhtään tapausta ratkota oman käden oikeudella jotakin kansanryhmää kohtaan, hän painottaa


https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005919559.html
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: seitsemän veljestä
Oululaisten kannattaa varmaan tälläviikolla jättää viikinkiloton lisäksi eurojackpot ja kotimainen lottokuponki, kun planeettojen asennot on vaan sellaiset että Oulussa sattuu kaikenlaista yllättävää...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: seitsemän veljestä
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Vs: seitsemän veljestä
aivan puhdasta sattumaa kaekki  :) ;) :D ;D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f6d1589-755a-4819-a190-bd597a7c10a6
Kylläpä olisi sille venäläiselle vankilalle taas paikkansa. Näitä meidän pitää sitten vielä elättää ja hyysätä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: seitsemän veljestä
aivan puhdasta sattumaa kaekki  :) ;) :D ;D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f6d1589-755a-4819-a190-bd597a7c10a6
Kylläpä olisi sille venäläiselle vankilalle taas paikkansa. Näitä meidän pitää sitten vielä elättää ja hyysätä.
eemelikin vain hykertelee monikulttuurisuus on rikkaus ihanuutensa kanssa samaaan aikaan kun eemelin verorahoilla lennätetään seksirikollisen mamun perhettä vankilaan joutuneen tueksi ja turvaksi :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: seitsemän veljestä
Nämä jutut ei poliitikkoja juurikaan näytä kiinostavan – ei edes rinne ole lausunut mielipidettään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oulussa-raiskattu-lapsi-hieman-yli-10-vuotias-suomalaistytto-epailtyja-tekoja-ja-tekijoita-useita/7189598#gs.w4tzJWI

Muistelen kun edellisen kerran matu jäi kiinni 10 v tytön raiskauksesta niin teko ei ollut törkeä kun tyttö ei laittanut tarpeeksi vastaan.

Viimeksi muokattu: 04.12.18 - klo:10:39 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: seitsemän veljestä
Lainaus
Hänen mukaansa tapauksessa tavatonta on pitkän tekoajan lisäsi tekijöiden määrä

Tavatonta ehkä perinteisessä länsimaisessa kulttuurissa, mutta Afrikan maissa, Intiassa ym. persreikämaissa kuuluu "kulttuuriin"

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's