Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtionyhtiö Finavia ja suurenluokan asiakaskokemus Vantaalla  (Luettu 2086 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Tulossa on 4 ha uudisrakennus. Yksityiskohdista voi lukea jutusta https://www.finavia.fi/fi/uutishuone/2018/finavian-jatti-investointi-helsinki-vantaalla-siirtyy-uuteen-vaiheeseen-tiedossa Siis hillitöntä arkkitehtuuria ja lisää palvelutarjontaa. No, kauppakeskus Jumbohan on niin kaukana (kenties yli kilometri), niin kai tuo on perusteltu hanke ? Amerikassa ei ole taxfree-meininkiä kentillä, sikäli kuin muistan oikein (tasan kerran  käynyt dfw:llä - mennen tullen), joten siellä pärjätään ilman hillitöntä arkkitehtuuria. On tää Pohjois-Eurooppa vaan niin tärkeä kulmakunta, että kaiken pitää olla suurempaa kuin Texasissa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tulossa on 4 ha uudisrakennus. Yksityiskohdista voi lukea jutusta https://www.finavia.fi/fi/uutishuone/2018/finavian-jatti-investointi-helsinki-vantaalla-siirtyy-uuteen-vaiheeseen-tiedossa Siis hillitöntä arkkitehtuuria ja lisää palvelutarjontaa. No, kauppakeskus Jumbohan on niin kaukana (kenties yli kilometri), niin kai tuo on perusteltu hanke ? Amerikassa ei ole taxfree-meininkiä kentillä, sikäli kuin muistan oikein (tasan kerran  käynyt dfw:llä - mennen tullen), joten siellä pärjätään ilman hillitöntä arkkitehtuuria. On tää Pohjois-Eurooppa vaan niin tärkeä kulmakunta, että kaiken pitää olla suurempaa kuin Texasissa.

Joo, luin just hesarin jutun, kuinka etelään matkaavia hemmotellaan.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Viimeksi kun kävin lentokentällä se oli hyvä kun siihen bussipysäkille ei vaan pääse enää autolla. Se on on puomitettu silleen että vain bussit pääsee. Pari v sitten muistan kun ne vaan jätti röyhkeästi autoja bussialueelle, silleen että bussit ei vaan päässyt, lisää h autoja vaa jätti autonsa ja käveli pois,se puuroutui aika hyvin se alempi sisääntulo. Ollaan käytetty se lentoparkki, se parkki paikka vähän kauempana mutta bussi kulkee 15min välein kentälle, se on kätevää.

On se jumbo vähä kauempana ku kilometri. Meneekö suora bussi Jumbon ja lentokentän välillä? En vaan vieläkään perillä bussien reiteistä kun ne rukkas ne silloin ku kehärata aukes

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Liekö sama arkkitehti ja pääurakoitsija kuin Bradenburgissa tai Hampurin oopperatalossa?:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Berliinin%E2%80%93Brandenburgin_lentoasema
Grow the feed, not the weeds!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Joo, luin just hesarin jutun, kuinka etelään matkaavia hemmotellaan.

Luvin just rivien välistä: ei koske zepeteokzia...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Viimeksi kun kävin lentokentällä se oli hyvä kun siihen bussipysäkille ei vaan pääse enää autolla. Se on on puomitettu silleen että vain bussit pääsee. Pari v sitten muistan kun ne vaan jätti röyhkeästi autoja bussialueelle, silleen että bussit ei vaan päässyt, lisää h autoja vaa jätti autonsa ja käveli pois,se puuroutui aika hyvin se alempi sisääntulo. Ollaan käytetty se lentoparkki, se parkki paikka vähän kauempana mutta bussi kulkee 15min välein kentälle, se on kätevää.

On se jumbo vähä kauempana ku kilometri. Meneekö suora bussi Jumbon ja lentokentän välillä? En vaan vieläkään perillä bussien reiteistä kun ne rukkas ne silloin ku kehärata aukes

Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viikkoa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viikkoa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viikkoa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅

Koskas.oon viimeksi ollu yöllä. Tommonen witun kyttääjä kyllä tietää.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viikkoa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅

Koskas.oon viimeksi ollu yöllä witun kyttääjänä.

Kiriautumattahan nää kyttäät Akro-Veppiä ku kettu pässin munia...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viik

koa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅

Koskas.oon viimeksi ollu yöllä witun kyttääjänä.

Kiriautumattahan nää kyttäät Akro-Veppiä ku kettu pässin munia...    🎅

Kyllä witun kyttääjä tietää. . Ja kohdu kyttääjä avustaa. 😁🎅🤶🤡

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viik

koa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅

Koskas.oon viimeksi ollu yöllä witun kyttääjänä.

Kiriautumattahan nää kyttäät Akro-Veppiä ku kettu pässin munia...    🎅

Kyllä witun kyttääjä tietää. . Ja kohdu kyttääjä avustaa.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan Caljan Järven saunasa ei saa vihtua...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Mää oon nyt käyttäny  Jumbon vieressä olevaa hotellia Bonus In. Saa pitää autoa pari viik

koa ilmaiseksi  parkkipaikalla. Ilmainen kuljetus kentälle myös.  Niin kun yhden yön nukkuu hotellissa.

Vaan pystykkö nää nukkumhan...? Ko Akro-Veppiä häätyy päivyztää...    🎅

Koskas.oon viimeksi ollu yöllä witun kyttääjänä.

Kiriautumattahan nää kyttäät Akro-Veppiä ku kettu pässin munia...    🎅

Kyllä witun kyttääjä tietää. . Ja kohdu kyttääjä avustaa.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan Caljan Järven saunasa ei saa vihtua...    🎅

Kuka nyt saunassa wihtua. Tulee hikiki.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."