Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mtk.n kriisitukien hoito miellytti veetiä ja eemeliä  (Luettu 5363 kertaa)

carhu

  • Vieras
Koko Eu-aika, tisunkoittaja tundran takana, Unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla, vinkunut kriisiään.
Viimeisin viime syksynä, mutta vain c-tukialueelle.

Missään ei ole ollut perusteita, miksi rajan sulkeutuminen vaikuttaa vain tisunkoittajaan tundran takana.
   
  Veemeli se vaan jaksaa katehtia Kateus se onkin uusiutuva luonnonvara.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

carhu

  • Vieras
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Jätkä

  • Vieras
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.
Loppuis rehtoskalta vuokratulojen saaminen pelloista ja sinun pitäisi tyytyä nykyiseen eläkkeeseen. Tai luultavasti siihen osaan mitä vouti jättää, kun vie osansa konkurssipesälle.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Mahdetaanko muissa maissa tehdä maatalouspolitiikkaa tukien avulla ja siirtää maataloutta maan kaikkein epäsuotuisimmille alueille.

carhu

  • Vieras
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Mahdetaanko muissa maissa tehdä maatalouspolitiikkaa tukien avulla ja siirtää maataloutta maan kaikkein epäsuotuisimmille alueille.

 No etpäs sitten kuitenkaan ymmärrtänny.   :D

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Mahdetaanko muissa maissa tehdä maatalouspolitiikkaa tukien avulla ja siirtää maataloutta maan kaikkein epäsuotuisimmille alueille.
Onkohan tuo Eetu yksinkertainen vai muuten vain tyhmä?Eläkeläisille ei koskaan olisi pitänyt mitään tukia maksaakkaan.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


Kyä veeti o koko ajan ollut kepun nukkuva solu ja teheny halla ahoa kakon kannatukselle ::)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Mahdetaanko muissa maissa tehdä maatalouspolitiikkaa tukien avulla ja siirtää maataloutta maan kaikkein epäsuotuisimmille alueille.
Onkohan tuo Eetu yksinkertainen vai muuten vain tyhmä?Eläkeläisille ei koskaan olisi pitänyt mitään tukia maksaakkaan.
Nyt maksetaan . -90 luvulla uskottiin et eläkeläiset lopettaa viljelemisen kun heille ei makseta tukia , näin ei käynyt . Aika monta viljanviljelijää jatkaa koska eläkkeellä koska on varaa jatkaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
kokoomuslainen viljanviljelijä rimpautteli ruuhkasuomesta, oli aivan äimän käkenä, ihmetteli oikein vallan kauheasti jotta nytkö se tapahtui sellainen ihme että mtk ja keskustapuolue teki kerrankin jotain oikein veetinkin mielestä :o :o :o :o

itsekkin aloin oikein miettimään niin hyvin pienellä, suorastaan olemattomalla kritiikillä on veetiki antanut kriisituille luvan virrata tililleen, joitain pieniä muotovirheitä on korkeintaan kommentoinut, mutta se normaaali mtk on perseestä tai keskusta on suomen maatalouden vihollinen numero yksi linja on loistanut poissaolollaan.

epäili jo tämä etelän viljelijä jotta veeti on jopa saattanut anoa  mtk.n jäseneksi, hänelle oli jopa muodostunut kuva jotta veeti on jo huolissaan tundran tissinkoittajan toimeentulosta ja antaakin sapiskaa c-alueen sorsimisesta -vältä viljelijää kommentillaan :o :o :o :o

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.290950

Arvaas kaks kertaa keiden tukia Rinne pienentää jos pääsee Pääministeriksi .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
duunarien?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26011
  • vastustan
Miksi aina, ihan aina nostetaan se kateuskortti esiin.
Olen monasti.
Kaikilta kaikki tuet pois, ihan kaikki, omin avuin ihan itse.
Käykö sulle, mulle käy.
Sitten voitaisiin unohtaa se kateus.

  Miten net suommallaiset omin avuin ja ihan isse,kun lähes kaikkissa muissa maissa saavat tukea.Ymmärtänethän tuon. Muutenhan tuo kävis.

Mahdetaanko muissa maissa tehdä maatalouspolitiikkaa tukien avulla ja siirtää maataloutta maan kaikkein epäsuotuisimmille alueille.
Onkohan tuo Eetu yksinkertainen vai muuten vain tyhmä?Eläkeläisille ei koskaan olisi pitänyt mitään tukia maksaakkaan.
Nyt maksetaan . -90 luvulla uskottiin et eläkeläiset lopettaa viljelemisen kun heille ei makseta tukia , näin ei käynyt . Aika monta viljanviljelijää jatkaa koska eläkkeellä koska on varaa jatkaa .
meinaako sorkkis jatkaa pienkoneen korjausta eläkkeellä :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Kansallisissa tuissa on kyllä leikkuvaraa.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee

Kokoomus nuolee AY-sosialistien persereiätkin.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Kansallisissa tuissa on kyllä leikkuvaraa.
Varmasti sinun kannattaa äänestää Rinnettä, koska olet ajatusmaailmaltasi sosialisti. En muista, että olisit kehunut yhtään porvarihallituksen päätöstä ja hallituksessahan on sentään kokoomus mukana. SDP-vetoista hallitustahan sinä olet koko ajan toivonut.

Tule ulos kaapistasi ja äänestä SDP:tä ihan reilusti. Olet sosialisti, ketä sinä yrität huijata, itseäsikö?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi